APACHE Hawk 1 Bosch PF 500 2023
ZELENÁ
Horské elektrokolo APACHE Hawk 1 Bosch PF 500 2023 má hliníkový rám v barvě ZELENÁ. Moderní vestavěná baterie PowerPack 500Wh/13,4Ah, 2,7g 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo Hawk 1 Bosch PF 500 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je nabíječka bosch charger 2.0a 525g.
Středový motor Bosch Performance Line 3G 75Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské elektrokolo APACHE Hawk 1 Bosch PF 500 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. APACHE Hawk 1 Bosch PF 500 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
APACHE Hawk 1 Bosch PF 500 2023 má kola 29 palců a pláště Schwalbe Smart Sam Performance 29x2,25. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano BR-MT500 180/180mm a o tlumení se stará vzduchová SR Suntour XCR34 Air RL-R zdvih 100mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
- S (155-168cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem
Středový elektromotor Bosch Performance Line 3G 75Nm
Německá značka BOSCH je záruka kvality a precizního provedení, což u středových motorů platí na 100%. Středové motory Bosch jsou dlouhodobě jedničkou na trhu s elektrokoly a jsou inspirací pro ostatní výrobce. Jejich motory fungují naprosto bezproblémově a úroveň spolehlivosti je téměř 100%.
Bosch navíc poskytuje nadstandartní služby, servisní zázemí, aplikace pro mobilní telefony, rozsáhlou diagnostiku a garanci náhradních dílů.
Středový motor Bosch PERFORMANCE LINE 3.GENERACE 75Nm je velmi tichý, při jízdě téměř není slyšet. Motor je velmi univerzální a hodí se jak pro jízdu ve městě, na cyklostezkách tak i na delší výlety. S kroutícím momentem 75Nm patří k těm silnějším motorům, ale stále si zachovává mírnější nástup pomoci a není tak dravý.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem a senzorem otáček a rychlosti, kdy řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Základem Performance Line je převodovka, která se vyznačuje mimořádně dlouhou životností a robustností. To zajistí potěšení z jízdy po mnoho let. Nemusíte se bát počasí ani špíny. Jednoduše si užívejte každodenní jízdy a výlety ve volném čase, protože přesně k tomu byla Performance Line 3G vyvinuta.
S aplikací eBike Flow můžete ovládat všechny funkce Chytrého Systému. Aplikace umožňuje přizpůsobení, rozšíření a aktualizaci eBiku přesně podle vašich přání: Nové funkce a služby si jednoduše stáhnete. Aktualizace můžete pohodlně nainstalovat přes Bluetooth. Díky tomu je váš eBike stále aktuální a neustále se rozšiřuje o nové funkce. Chcete lepší ochranu před odcizením? S vyšším předplatným Flow+ získáte přístup k prémiové službě eBike Alarm pro ještě lepší ochranu vašeho elektrokola.
- Typ motoru: Středový
- Výkon: 250W (max. 600W)
- Max. přípomoc: 340%
- Max. točivý moment: 75Nm
- Senzory: Tlakový senzor, Senzor otáček, Senzor rychlosti
- Váha: 3,2 kg
- Hlučnost: < 50 dB
LCD display Bosch PURION
Černobílý LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 4 režimů asistence (eco, tour, sport, turbo)
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
- ukazatel stavu nabití baterie
Baterie PowerPack 500Wh/13,4Ah, 2,7g 36V Li-ion
a reálný dojezd
- Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
- Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
- Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
- Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
- Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
- Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
- Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
- Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
- Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
- Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
- Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
- Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
Informace o značce APACHE
Apache je česká značka jízdních kol a elektrokol na trhu od roku 2001. Výroba jízdních kol probíhala v Kopřivnici, poté se přesunula do Úpice a od roku 2022 se výroba především dražších modelů přesunula do továrny BPS v Šumperku spadající pod značku KTM.