Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

CRUSSIS
e-CROSS LADY 10.7 barva ČERVENÁ a ČERNÁ 28"

Dámské krosové elektrokolo CRUSSIS e-CROSS LADY 10.7 (2022) na 28" kolech s novým motorem BOSCH Performance CX 4. generace a baterií BOSCH Powertube 500 (482Wh/13,4Ah) s atraktivní barevnou kombinací červené a černé je super!

VYPRODÁNO

CRUSSIS e-CROSS LADY 10.7 2022
ČERVENÁ a ČERNÁ

elektrokolo

Dámské krosové elektrokolo CRUSSIS e-CROSS LADY 10.7 2022 je velmi povedené elektrokolo na 28" kolech. Hliníkový snížený rám o velikostech 16“ a 18“ je doladěný do těch nejmenších detailů a umožňuje snadnější nasedání a sesedání. Zajišťuje skvělou ovladatelnost a stabilitu jak na silnici tak i v lehkém terénu. K tomu přispívá ve středu kola umístěný elektromotor a baterie, která je plně integrována do rámu, ale snadno vyndávací pro nabíjení mimo kolo.

Špičkový elektromotor BOSCH Performance CX 4. gen o výkonu 250W, s kroutícím momentem 85 Nm (již provedený upgrade z původních 75Nm), jemuž dodává energii baterie Bosch PowerTube 500 s kapacitou 482Wh (13,4Ah) nabízí dojezd až 100km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati, váze jezdce a způsobu využití asistence. Tu ovládáte pomocí ovládacího panelu BOSCH Intuvia – displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo v rámu elektrokola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce. Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za cca 3,5 hodiny.

Pro řazení je použitá špičková dvanáctirychlostní sada SRAM Eagle SX 12s.

Na kole je vzduchová odpružená vidlice ROCKSHOX FS Paragon GOLD RL Solo Air 700c se zdvihem 65 mm. Vzduchem tlumená vidlice je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit tlak vzduchu ve vidlici a e-bike plně přizpůsobit vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout z korunky vidlice.

Nemusíte mít obavy ani o to, zda bude e-bike držet na cestě. O to se starají pláště SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00 a kotoučové hydraulické brzdy SRAM Level 180mm (přední) a 160mm (zadní).

Toto kolo máme osobně vyzkoušené a můžeme Vám jej doporučit.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Středový elektromotor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm

    Středový elektromotor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm

    Německá značka BOSCH je záruka kvality a precizního provedení. Každá z konkurenčních značek je v něčem dobrá, ale nikdo není ve všech ohledech tak precizní a důsledný, jako právě německý Bosch. Středové pohony Bosch jsou inspirací pro ostatní výrobce. Jejich motory fungují naprosto bezproblémově a úroveň spolehlivosti je téměř 100%.

    Bosch navíc poskytuje nadstandartní služby, servisní zázemí, aplikace pro mobilní telefony, rozsáhlou diagnostiku a garanci dostupnosti náhradních dílů.

    Nový středový motor Bosch Performance CX 4. GENERACE je určený pro sportovní a náročnou jízdu s vysokou mírou asistence. S kroutícím momentem až 75Nm, který je možné softwarově upravit na 85Nm (upgrade) si hravě poradí i s horským terénem. Turbo asistence nabízí opravdový výkon pro rychlé sprinty a velmi sportovní jízdu. Ani při vysokým zatížení v horském terénu se motor nepřehřívá!

    Model 2020 4. generace je proti staršímu typu zcela nový motor. Velikost se snížila skoro o 50%, váha je o víc než 1kg nižší (2,79kg). Síla podpory byla zvýšna z 300% na 340%, což je opravdu znát.

    Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem a senzorem otáček a rychlosti, díky čemuž řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.

    Motor Bosch PERFORMANCE CX 4G je velmi tichý a vyznačuje se přirozeným pocitem z jízdy, kdy vás ani v terénu nikam netlačí a chová se zcela předvídatelně. Máte k dispozici 4 režimy (Eco, Tour, eMTB, Turbo). Režim Tour má nyní zvýšenou dopomoc ze 120% na 140%. Režim TURBO byl vylepšen, aby působil co nejpřirozeněji bez trhání i při maximálním výkonu. Také odpojení pomoci při 25 km/h bylo podstatně vylepšeno. Konečně byl nahrazený mini převodník s převodovkou za velký převodník, který nyní přenáší energie přímo. Motor tak nemá téměř žádný vnitřní odpor, což proti předchozímu modelu je velká změna k lepšímu, zejména při jízdě bez motoru nebo při odpojení motoru nad 25 km/h.

    Obrovský posun je zaznamenán také v režimu eMTB, který se automaticky přizpůsobí individuálnímu stylu jízdy. To znamená, že není nutné přepínat mezi režimy Tour a Turbo, motor je neuvěřitelně přesný a snadno ovladatelný a nabízí i funkci asistované chůze. Pomoc při chůzi se přizpůsobí automaticky v závislosti na sklonu terénu. Také životnost baterií Bosch patří mezi nejdelší na trhu (5-8let).

    Režimy – úroveň podpory | max. kroutící moment
    TURBO – 340% | 75Nm (možný upgrade na 85Nm)
    eMTB – 140-340% |75 Nm (možný upgrade na 85Nm)
    TOUR – 140% | 50Nm
    ECO – 60% | 40Nm

    • Typ motoru: Středový
    • Výkon: 250W (max. 850W)
    • Max. točivý moment: 85Nm
    • Senzory: Tlakový senzor, Senzor otáček, Senzor rychlosti
    • Váha: 2,79 kg
    • Maximální kadence: 120 ot./min
    • Hlučnost: < 50 dB


    LCD display Bosch INTUVIA

    LCD display Bosch INTUVIA
    Přehledný jednobarevný LCD displej zobrazuje funkce:
    • volbu 5 režimů asistence (eco, tour, emtb, turbo)
    • režim eMTB sám mění mezi Tour a Turbo podle aktuálního stylu jízdy
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • asistence řazení
    • displej je voděodolný a má sub nabíjecí konektor
    • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
    • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
    • denní a noční režim (podsvícení displeje)
    • ukazatel stavu nabití baterie
    • kompatibilní s e-řazením a s dual-baterií


    Baterie BOSCH Powertube 500 (482 Wh / 13,4 Ah)
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie BOSCH Powertube 500 (482 Wh / 13,4 Ah)


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo CRUSSIS

    Informace o značce CRUSSIS

    Český výrobce kol a koloběžek Crussis funguje na českém trhu od roku 2013.

    V roce 2015 byla otevřena nová výrobní linka kol s kapacitou 8000 kusů ročně s možností navýšení až na 20.000 kusů a byla spuštěna výrobní linka do detailů vyladěných koloběžek Crussis.

    Koloběžky se od roku 2016 prodávají v 8 evropských zemích a USA.

    Od roku 2018 došlo k modernizaci výrobní linky a rozšíření výrobní řady o karbonové horské elektrokolo s pevným rámem o váze 20,9 kg a celoodpružené horské elektrokolo pro ještě hladší jízdu v náročném terénu.

    V roce 2019 sestává tváří značky Crussis mezinárodní sportovní ikona a hokejová legenda Jaromír Jágr, který značku rychle posunuje zase o kousek dál. Za zmínku stojí limitovaná edice 100ks kol Jágr-68 s vlastnoručním podpisem a také zařazení středových motorů značky Bosch do nabídky elektrokol.

    Technické parametry

    Výrobce CRUSSIS
    Modelový rok 2022
    Rám AL 6061
    Motor Středový Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm
    Baterie BOSCH Powertube 500 (482 Wh / 13,4 Ah)
    Displej LCD display Bosch INTUVIA
    Vidlice ROCKSHOX FS Paragon Gold RL Solo Air 700c, zdvih 65 mm, uzamykatelná z vidlice
    Řidítka CRUSSIS Al, 680 mm
    Představec CRUSSIS Al, 105mm, stavitelný
    Náboje CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
    Velikost kol 28
    Ráfky CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm
    Pláště SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
    Brzdy SRAM Level, hydraulická, rotor 160,180mm
    Převodník SRAM X-SYNC 2 Eagle for Bosch 38Z, CRS ISIS 170 mm
    Přehazovačka SRAM SX Eagle, 12 rychlostí
    Řazení SRAM SX Eagle
    Řetěz SRAM Eagle SX 12s
    Sedlovka CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350
    Sedlo Selle ROYAL
    Nosnost 120kg
    Součást balení BOSCH rychlo nabíječka 4A

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig