CRUSSIS
e-GUERA 5.8 barva BÍLÁ RŮŽOVÁ 27,5"

Cenově nejdostupnější dámské horské elektrokolo z nabídky CRUSSIS e-GUERA 5.8 (2023) na menších 27,5" kolech s léty prověřeným osvědčeným středovým motorem Bafang MaxDrive M400 a baterií 13Ah /468Wh s odpruženou pružinovou uzamykatelnou vidlicí Suntour (zdvih 100mm) a jako bonus hydraulické kotoučové brzdy. Velmi atraktivní design v provedení bílá růžová je prostě pecka.

SLEVA z původní ceny 45 990,- Kč
33 400,- Kč
27 603 Kč bez DPH

CRUSSIS e-GUERA 5.8 2023
BÍLÁ RŮŽOVÁ

elektrokolo

Cenově nejdostupnější dámské horské elektrokolo CRUSSIS e-GUERA 5.8 2023 s osvědčeným středovým motorem BAFANG MaxDrive (M400) v atraktivních barvách s baterií 13Ah/468Wh integrovanou v rámu s možností snadného vyndání je plně dostačující na běžné výlety okolo 60km.

Menší průměr kol 27,5" je díky snadné ovladatelnosti vhodný i pro jízdu v členitém terénu, kde se velmi dobře ovládá, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Kola jsou obuta do plášťů MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40 což zaručuje dobrou přilnavost elektrokola v terénu.

Horské elektrokolo e-GUERA 5.8 není standardně vybaveno blatníky, světly, ani nosičem. Jedná se o tzv. kolo na lehko připravené na horší zacházení v terénu. Všechny tyto věci se ale dají v případě potřeby dokoupit samostatně, což může být výhoda pro každého, kdo si rád vybírá příslušenství sám.

Elektrokolo má sportovní design v moderní atraktivní bílé a růžové barvě.

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže. Tento motor je na trhu již dlouho a téměř beze změn a inovací, což svědčí o tom, že se povedl a je velmi oblíbený.

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCT HLO DS 27,5" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Při delších jízdách oceníte příjemné gripy na řidítkách a velmi přehledný černobílý LCD displej, který má všechny potřebné funkce včetně tachometru.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si velmi rychle zvyknete.

Toto elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho má obvykle v nabídce TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:

  • 19 (165-185cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem



Středový elektromotor Bafang M400 MaxDrive 80Nm

Středový elektromotor Bafang M400 MaxDrive 80Nm

Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.

Středový motor Bafang MaxDrive M400 je nejvíce prodávaný středový motor na světě a jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Motor je vybaven jak snímačem torzním (tlakovým) snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

  • Typ motoru: Středový
  • Výkon: 250W (500W)
  • Max. točivý moment: 80 Nm
  • Senzory: Tlakový snímač
  • Váha: 3,8 kg
  • Hlučnost: < 55 dB


LCD display Bafang DP-C07

LCD display Bafang DP-C07
Přehledný černobílý LCD displej zobrazuje funkce:
  • volbu 5 režimů asistence
  • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
  • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
  • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
  • denní a noční režim (podsvícení displeje)
  • ukazatel stavu nabití baterie


Baterie LI-ION 36V, 468 Wh (13 Ah)
a reálný dojezd

  • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
  • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
  • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
  • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
  • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
  • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Baterie LI-ION 36V, 468 Wh (13 Ah)


Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

  • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
  • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
  • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
  • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
  • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
  • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


logo CRUSSIS

Informace o značce CRUSSIS

Český výrobce kol a koloběžek Crussis funguje na českém trhu od roku 2013.

V roce 2015 byla otevřena nová výrobní linka kol s kapacitou 8000 kusů ročně s možností navýšení až na 20.000 kusů a byla spuštěna výrobní linka do detailů vyladěných koloběžek Crussis.

Koloběžky se od roku 2016 prodávají v 8 evropských zemích a USA.

Od roku 2018 došlo k modernizaci výrobní linky a rozšíření výrobní řady o karbonové horské elektrokolo s pevným rámem o váze 20,9 kg a celoodpružené horské elektrokolo pro ještě hladší jízdu v náročném terénu.

V roce 2019 sestává tváří značky Crussis mezinárodní sportovní ikona a hokejová legenda Jaromír Jágr, který značku rychle posunuje zase o kousek dál. Za zmínku stojí limitovaná edice 100ks kol Jágr-68 s vlastnoručním podpisem a také zařazení středových motorů značky Bosch do nabídky elektrokol.

Technické parametry

Výrobce CRUSSIS
Modelový rok 2023
Rám AL 6061
Motor Středový Bafang M400 MaxDrive 80Nm
Baterie LI-ION 36V, 468 Wh (13 Ah)
Displej LCD display Bafang DP-C07
Vidlice SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5 100mm
Řidítka CRUSSIS Al, 700 mm
Představec CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
Náboje CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Velikost kol 27,5
Ráfky CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Pláště MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40
Brzdy Hydraulické SHIMANO BR-MT200 nebo SRAM Level 160/180mm
Převodník BAFANG, 38 zubů 170 mm
Přehazovačka SHIMANO Acera RD-M360-L nebo SRAM X4 8 rychlostí
Řazení 1x8
Řetěz KMC X8
Sedlovka CRUSSIS se zámkem 30,4 350 mm
Sedlo SELLE ROYAL
Nosnost 120kg
Součást balení Nabíječka 2A

Související produkty

oblíbené značky

Sledujte nás na instagramu
instagram
ig
ig
ig
ig
ig