Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

GT
e-PANTERA CURRENT barva GUN 29"

Horské elektrokolo GT e-PANTERA CURRENT 2024 má hliníkový rám v barvě GUN, kola 29 palců, středový motor SHIMANO STEPS E7000 60Nm, baterii Shimano STEPS BT-E8035 18,1Ah 504Wh 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Alivio 11-36z, brzdy hydraulické Shimano MT200 hydro disc, 180/180mm RT10 rotors. Odpružení zajistí vidlice vzduchová SR Suntour XCM32-DS, 120mm, 110x15, Coil with preload adjust, 51mm offset.

VYPRODÁNO

GT e-PANTERA CURRENT 2024
GUN

elektrokolo

Horské elektrokolo GT e-PANTERA CURRENT 2024 má hliníkový rám v barvě GUN. Moderní vestavěná baterie Shimano STEPS BT-E8035 18,1Ah 504Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo e-PANTERA CURRENT nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je shimano ec-e6000-1.

Středový motor SHIMANO STEPS E7000 60Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Horské elektrokolo GT e-PANTERA CURRENT 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. GT e-PANTERA CURRENT nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.

GT e-PANTERA CURRENT 2024 má kola 29 palců a pláště Schwalbe Nobby Nic Peformance, 29 x 2.35 Addix Compound, tubeless ready. Brzdy hydraulické Shimano MT200 hydro disc, 180/180mm RT10 rotors a o tlumení se stará vzduchová SR Suntour XCM32-DS, 120mm, 110x15, Coil with preload adjust, 51mm offset.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Středový elektromotor SHIMANO STEPS E7000 60Nm

    Středový elektromotor SHIMANO STEPS E7000 60Nm

    Tradiční japonský výrobce SHIMANO s dlouhou historií a mnoha úspěchy není nutno představovat.

    Středový motor SHIMANO STEPS E7000je novinka na českém trhu. Tento nový motor je menší, lehčí, tišší, úspornější a levnější. To jsou hlavní výhody. Motor SHIMANO STEPS E7000 je určený především rekreačním bikerům vhodný i pro rekreační horskou cyklistiku. V terénu si vede velmi dobře, kdy bývá limitující především větší převodník 38 zubů. Nominální výkon motoru je 250W, maximální výkon 500W a kroutící moment 60Nm, díky čemuž je tento motor úspornější o cca 10% proti silnějšímu E8000. Váha motoru je 2,8kg, což jej řadí k nejlehčím motorům na trhu. Motor je navíc neuvěřitelně odolný proti bahnu a dalším náročným podmínkám. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu.

    Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.

    • Typ motoru: Středový
    • Výkon: 250W (max 500W)
    • Max. točivý moment: 60 Nm
    • Senzory: Tlakový senzor
    • Váha: 2,8 kg
    • Hlučnost: < 52 dB


    LCD display SHIMANO SC-E7000

    LCD display SHIMANO SC-E7000
    Jednobarevný LCD displej:
    • celkem 3 stupně asistence + OFF
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • čas jízdy a hodiny
    • bluetooth + aplikace Shimano eTube
    • ukazatel stavu nabití baterie
    • rychlost a počítadlo KM aktuální a celkové


    Baterie Shimano STEPS BT-E8035 18,1Ah 504Wh 36V Li-ion
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie Shimano STEPS BT-E8035 18,1Ah 504Wh 36V Li-ion


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo GT

    Informace o značce GT

    My jsme GT!

    A tvoříme historii od roku 1972. Od prvního BMX rámu vyrobeného v roce 1972 zakladatelem značky Gary Turnerem po moderní karbonové rámy. Historii závodění, vyhrávání a hlavně dobré zábavy a pohody.

    Americká společnost GT Bicycles byla zrozena s jednoduchým posláním: Aby pomáhala jezdcům překonávat své limity díky tvoření maximálně odolných a inovativných rámů. Tato vize oslovila celou BMX komunitu a GT v krátkém čase dominovalo BMX závodním okruhům.

    Kola GT se stala synonymem pro odolnost a vítězství. Na závodních kolbištích získávali tolik výher, jako se dosud nepovedlo žádné jiné značce této doby.

    Technické parametry

    Výrobce GT
    Modelový rok 2024
    Rám Hliníkový
    Motor Středový SHIMANO STEPS E7000 60Nm
    Baterie Shimano STEPS BT-E8035 18,1Ah 504Wh 36V Li-ion
    Displej LCD display SHIMANO SC-E7000
    Vidlice Vzduchová SR Suntour XCM32-DS, 120mm, 110x15, Coil with preload adjust, 51mm offset
    Řidítka All Terra Riser, 6061 alloy, 15mm rise, 8° sweep, 4° rise, 780mm width
    Představec GT All Terra Stem, 31.8mm
    Velikost kol 29
    Ráfky WTB STX i29 TCS, 32h, tubeless ready
    Pláště Schwalbe Nobby Nic Peformance, 29 x 2.35 Addix Compound, tubeless ready
    Brzdy Hydraulické Shimano MT200 hydro disc, 180/180mm RT10 rotors
    Převodník Shimano FC-E8000
    Přehazovačka Shimano Alivio 11-36z
    Řazení Shimano Altus, 9-speed
    Řetěz Shimano HG93, 9-speed
    Sedlovka All-Terra Micro Adjust Alloy Seat Post, 30.9mm
    Sedlo WTB Silverado Sport, steel rails
    Nosnost 120kg
    Součást balení Nabíječka Shimano EC-E6000-1

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig