KELLYS THEOS F100 SH 2023
BLACK
Výbavou nabušené horské celoodpružené elektrokolo s pevným termoplastickým hybridním ocelovokarbonovým rámem a.k.a. FEATHER® vyráběn v pokročilém robotizovaném procesu patří aktuálně k top produktům na trhu. Kellys THEOS F100 SH barva BLACK (2023) v krásné černé barvě v kombinaci se stylovými doplňky je prostě vzhledově král e-biků. Má svůj styl a určitě se vám zalíbí. Motor SHIMANO EP8, 85Nm, 36V s pokročilými funkcemi je zde standard. Kellys THEOS F100 SH barva BLACK (2023) je nadstandardně vybavené elektrokolo s pevným rámem od Kellys a 5ti letá záruka na rám je super bonus!

Elektrokolo Kellys THEOS F100 SH barva BLACK (2023) má v rámu zcela integrovanou značkovou (vyndávací) baterii KELLYS Re-Charge K1 Li-ion o kapacitě 23Ah/825Wh umožňující dlouhý dojezd na jedno nabití a to i v náročném kopcovitém terénu. Baterie je vyndávací a lze ji snadno vyjmout z kola pro potřeby nabíjet baterii mimo kolo. Součástí je rychlo nabíječka, díky které se výrazně zkrátí doba nabíjení (z 0 na 80% za cca 4,5 hodiny).
Zvládá velmi dobře i těžší terén, a to díky 12ti rychlostní přehazovačce SHIMANO Deore XT Di2 M8150 (direct mount) a kvalitnímu odepružení díky vzduchové vidlici ROCK SHOX Lyrik Ultimate (29") Boost, 150 mm, DebonAir a zadnímu tlumiči ROCK SHOX Super Deluxe Select+ RT, DebonAir.
Budete také nadšení z okamžitého účinku hydraulických kotoučových brzd SHIMANO SHIMANO XTR M9120, kdy v případě potřeby spolehlivě zastavíte téměř okamžitě.
Průměr kol 29"/27,5" je ideální pro jízdu v přírodě a zvládne náročné překážky na horách, stezkách i polních cestách. Zaplétaná kola přední RACE FACE Next R 31 Carbon 622x31 / zadní RACE FACE Next R 36 Carbon 584x36 Microspline (15x110 mm / 12x148 mm) vypadají luxusně. Jedná se o ideální model pro toho, kdo hledá kolo pro trasy bez limitů. Velmi návyková je i teleskopická sedlovka se zdvihem 150mm, kdy si pomocí páčky na řidítkách můžete za jízdy nastavovat výšku posedu.
Horské elektrokolo není standardně vybaveno blatníky, světly, ani nosičem. Jedná se o tzv. kolo na lehko připravené na horší zacházení v terénu. Všechny tyto věci se ale dají v případě potřeby dokoupit samostatně, což může být výhoda pro každého, kdo si rád vybírá příslušenství sám.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si velmi rychle zvyknete.
Tento typ celopéra je velice univerzální. Vybírat můžete ze 3 velikostí rámu pro menší výšky postav, či k dravějšímu stylu jízdy.
Toto elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám opravdu doporučit!
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
- M (155-170cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem
- L (160-180cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem
Středový elektromotor SHIMANO EP8 85Nm
Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
- Typ motoru: Středový
- Výkon: 250W (max 650W)
- Max. točivý moment: 85 Nm
- Senzory: Tlakový senzor
- Váha: 2,6 kg
- Hlučnost: < 52 dB
LCD display SHIMANO SC-E7000
Jednobarevný LCD displej:
- celkem 3 stupně asistence + OFF
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- čas jízdy a hodiny
- bluetooth + aplikace Shimano eTube
- ukazatel stavu nabití baterie
- rychlost a počítadlo KM aktuální a celkové
Baterie KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 825Wh / capacity 23Ah
a reálný dojezd
- Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
- Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
- Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
- Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
- Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
- Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
- Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
- Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
- Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
- Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
- Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
- Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
Informace o značce KELLYS
Vše začalo na Slovensku před více než 25 lety, když zakladatelé Kellys, dva mladí bratři - Peter a Brano Divinec, trávili nespočet hodin jízdou na kolech po krásných slovenských horách.
Zakladatelé Kellys pochopili, že kolo je v jejich životě významným prvkem a bez něj se nemohli cítit kompletní. Chtěli se podělit o své zkušenosti s ostatními lidmi, aby se cítili stejně. Chtěli dát ostatním to, co vědí nejlépe - kolo.
Trvalo jen dva roky od začátku než překonali hranici 30.000 prodaných kol.
V dnešní době Kellys vyváží kola do více než 35 zemí světa a díky tisícům prodaných kol každý rok se staly známou značkou jízdních kol a elektrokol.