Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

LAPIERRE
E-Explorer 6.5 barva HNĚDÁ 27,5"

Trekové elektrokolo LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022 má hliníkový rám v barvě HNĚDÁ, kola 27,5 palců, středový motor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm, baterii PowerTube 500Wh 13,8Ah 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Deore RD-M4120, 10s Shadow +, brzdy shimano MT200. Odpružení zajistí vidlice sR Suntour XCM 32 DS 15x100 15AH2 27,5 80mm travel.

VYPRODÁNO

LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022
HNĚDÁ

elektrokolo

Trekové elektrokolo LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022 má hliníkový rám v barvě HNĚDÁ. Moderní vestavěná baterie PowerTube 500Wh 13,8Ah 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové elektrokolo E-Explorer 6.5 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je nabíječka 2a.

Středový motor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Trekové elektrokolo LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022 je vybaveno blatníky. Toto trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. LAPIERRE E-Explorer 6.5 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.

LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022 má kola 27,5 palců a pláště WTBIntersector 27.5x2.30 (58-584), Black Sidewall, Flat Guard, Dual DNA, 30TPI. Brzdy shimano MT200 a o tlumení se stará sR Suntour XCM 32 DS 15x100 15AH2 27,5 80mm travel.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Středový elektromotor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm

    Středový elektromotor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm

    Německá značka BOSCH je záruka kvality a precizního provedení. Každá z konkurenčních značek je v něčem dobrá, ale nikdo není ve všech ohledech tak precizní a důsledný, jako právě německý Bosch. Středové pohony Bosch jsou inspirací pro ostatní výrobce. Jejich motory fungují naprosto bezproblémově a úroveň spolehlivosti je téměř 100%.

    Bosch navíc poskytuje nadstandartní služby, servisní zázemí, aplikace pro mobilní telefony, rozsáhlou diagnostiku a garanci dostupnosti náhradních dílů.

    Nový středový motor Bosch Performance CX 4. GENERACE je určený pro sportovní a náročnou jízdu s vysokou mírou asistence. S kroutícím momentem až 75Nm, který je možné softwarově upravit na 85Nm (upgrade) si hravě poradí i s horským terénem. Turbo asistence nabízí opravdový výkon pro rychlé sprinty a velmi sportovní jízdu. Ani při vysokým zatížení v horském terénu se motor nepřehřívá!

    Model 2020 4. generace je proti staršímu typu zcela nový motor. Velikost se snížila skoro o 50%, váha je o víc než 1kg nižší (2,79kg). Síla podpory byla zvýšna z 300% na 340%, což je opravdu znát.

    Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem a senzorem otáček a rychlosti, díky čemuž řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.

    Motor Bosch PERFORMANCE CX 4G je velmi tichý a vyznačuje se přirozeným pocitem z jízdy, kdy vás ani v terénu nikam netlačí a chová se zcela předvídatelně. Máte k dispozici 4 režimy (Eco, Tour, eMTB, Turbo). Režim Tour má nyní zvýšenou dopomoc ze 120% na 140%. Režim TURBO byl vylepšen, aby působil co nejpřirozeněji bez trhání i při maximálním výkonu. Také odpojení pomoci při 25 km/h bylo podstatně vylepšeno. Konečně byl nahrazený mini převodník s převodovkou za velký převodník, který nyní přenáší energie přímo. Motor tak nemá téměř žádný vnitřní odpor, což proti předchozímu modelu je velká změna k lepšímu, zejména při jízdě bez motoru nebo při odpojení motoru nad 25 km/h.

    Obrovský posun je zaznamenán také v režimu eMTB, který se automaticky přizpůsobí individuálnímu stylu jízdy. To znamená, že není nutné přepínat mezi režimy Tour a Turbo, motor je neuvěřitelně přesný a snadno ovladatelný a nabízí i funkci asistované chůze. Pomoc při chůzi se přizpůsobí automaticky v závislosti na sklonu terénu. Také životnost baterií Bosch patří mezi nejdelší na trhu (5-8let).

    Režimy – úroveň podpory | max. kroutící moment
    TURBO – 340% | 75Nm (možný upgrade na 85Nm)
    eMTB – 140-340% |75 Nm (možný upgrade na 85Nm)
    TOUR – 140% | 50Nm
    ECO – 60% | 40Nm

    • Typ motoru: Středový
    • Výkon: 250W (max. 850W)
    • Max. točivý moment: 85Nm
    • Senzory: Tlakový senzor, Senzor otáček, Senzor rychlosti
    • Váha: 2,79 kg
    • Maximální kadence: 120 ot./min
    • Hlučnost: < 50 dB


    LCD display Bosch PURION

    LCD display Bosch PURION
    Černobílý LCD displej zobrazuje funkce:
    • volbu 4 režimů asistence (eco, tour, sport, turbo)
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
    • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
    • ukazatel stavu nabití baterie


    Baterie PowerTube 500Wh 13,8Ah 36V Li-ion
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie PowerTube 500Wh 13,8Ah 36V Li-ion


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo LAPIERRE

    Informace o značce LAPIERRE

    Francouzský výrobce kol Lapierre známý především svými silničkami kombinuje technologické inovace, design, smysl pro detail a dlouholeté zkušenosti. Díky tomu nabízí od roku 1946 kvalitní, designově propracovaná kola s perfektními jízdními vlastnostmi.

    Jeho tým vývojových inženýrů, jezdců a milovníků kol se věnuje výzkumu a inovacím s cílem propojení myšlenky a teorie s praxí. Kooperace vývojářů spolu s jezdci funguje na 100 %. Téměř všichni zaměstnanci Lapierre jezdí na kole a podílí se tak na ověřování výzkumu a zpětné vazbě k dalšímu vývoji a výrobě. Výstupní kontrola kvality je pro Lapierre velmi důležitá. Všechna kola jsou montována ve Francii, každý zaměstnanec je registrován v „Bike pass“, který umožňuje sledovat kvalitu v každé fázi montáže. Vždy je možné projít celý proces výroby a dohledat, kdo kolo složil.

    Kormě prémiových silničních kol jsou v nabídce Lapierre k nalezení také elektrokola, MTB, gravely, CX i City/Treking a Krosová kola.

    Technické parametry

    Výrobce LAPIERRE
    Modelový rok 2022
    Rám Hliníkový
    Motor Středový Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm
    Baterie PowerTube 500Wh 13,8Ah 36V Li-ion
    Displej LCD display Bosch PURION
    Vidlice SR Suntour XCM 32 DS 15x100 15AH2 27,5 80mm travel
    Řidítka Lapierre alloy 6061DB, Width: 680mm, Rise: 15mm, Backsweep : 25°, Ø: 31.8mm
    Představec Lapierre, 17°, Ø: 31.8mm, Length : 90mm
    Náboje Lapierre DA210, 2 Sealed Bearing , non-boost, 32H, Center Lock
    Velikost kol 27,5
    Ráfky Schürmann Yak25 32H, 584x25C Disc Rim 32H with Silver Eyelets
    Pláště WTBIntersector 27.5x2.30 (58-584), Black Sidewall, Flat Guard, Dual DNA, 30TPI
    Brzdy Shimano MT200
    Převodník LAPIERRE OVERVOLT BNI, 170mm + FSA Megatooth Chainring 38T
    Přehazovačka Shimano Deore RD-M4120, 10s Shadow +
    Řazení Shimano Deore M4100 with optical gear display, 10s
    Řetěz KMC e10 Sport Silver -black 10s
    Sedlovka XLC Suspension post, Ø: 31.6mm, 40mm, délka 305mm (XS), 350mm (M/L)
    Sedlo Selle Royal Vivo Ergo Reflective
    Světla Přední a zadní
    Stojánek Ano
    Blatníky Ano
    Nosič Ano
    Nosnost 120kg
    Součást balení Nabíječka 2A

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig