Trekové elektrokolo LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022 má hliníkový rám v barvě HNĚDÁ, kola 27,5 palců, středový motor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm, baterii PowerTube 500Wh 13,8Ah 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Deore RD-M4120, 10s Shadow +, brzdy shimano MT200. Odpružení zajistí vidlice sR Suntour XCM 32 DS 15x100 15AH2 27,5 80mm travel.
Trekové elektrokolo LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022 má hliníkový rám v barvě HNĚDÁ. Moderní vestavěná baterie PowerTube 500Wh 13,8Ah 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové elektrokolo E-Explorer 6.5 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je nabíječka 2a.
Středový motor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Trekové elektrokolo LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022 je vybaveno blatníky. Toto trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. LAPIERRE E-Explorer 6.5 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
LAPIERRE E-Explorer 6.5 2022 má kola 27,5 palců a pláště WTBIntersector 27.5x2.30 (58-584), Black Sidewall, Flat Guard, Dual DNA, 30TPI. Brzdy shimano MT200 a o tlumení se stará sR Suntour XCM 32 DS 15x100 15AH2 27,5 80mm travel.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Německá značka BOSCH je záruka kvality a precizního provedení. Každá z konkurenčních značek je v něčem dobrá, ale nikdo není ve všech ohledech tak precizní a důsledný, jako právě německý Bosch. Středové pohony Bosch jsou inspirací pro ostatní výrobce. Jejich motory fungují naprosto bezproblémově a úroveň spolehlivosti je téměř 100%.
Bosch navíc poskytuje nadstandartní služby, servisní zázemí, aplikace pro mobilní telefony, rozsáhlou diagnostiku a garanci dostupnosti náhradních dílů.
Nový středový motor Bosch Performance CX 4. GENERACE je určený pro sportovní a náročnou jízdu s vysokou mírou asistence. S kroutícím momentem až 75Nm, který je možné softwarově upravit na 85Nm (upgrade) si hravě poradí i s horským terénem. Turbo asistence nabízí opravdový výkon pro rychlé sprinty a velmi sportovní jízdu. Ani při vysokým zatížení v horském terénu se motor nepřehřívá!
Model 2020 4. generace je proti staršímu typu zcela nový motor. Velikost se snížila skoro o 50%, váha je o víc než 1kg nižší (2,79kg). Síla podpory byla zvýšna z 300% na 340%, což je opravdu znát.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem a senzorem otáček a rychlosti, díky čemuž řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Motor Bosch PERFORMANCE CX 4G je velmi tichý a vyznačuje se přirozeným pocitem z jízdy, kdy vás ani v terénu nikam netlačí a chová se zcela předvídatelně. Máte k dispozici 4 režimy (Eco, Tour, eMTB, Turbo). Režim Tour má nyní zvýšenou dopomoc ze 120% na 140%. Režim TURBO byl vylepšen, aby působil co nejpřirozeněji bez trhání i při maximálním výkonu. Také odpojení pomoci při 25 km/h bylo podstatně vylepšeno. Konečně byl nahrazený mini převodník s převodovkou za velký převodník, který nyní přenáší energie přímo. Motor tak nemá téměř žádný vnitřní odpor, což proti předchozímu modelu je velká změna k lepšímu, zejména při jízdě bez motoru nebo při odpojení motoru nad 25 km/h.
Obrovský posun je zaznamenán také v režimu eMTB, který se automaticky přizpůsobí individuálnímu stylu jízdy. To znamená, že není nutné přepínat mezi režimy Tour a Turbo, motor je neuvěřitelně přesný a snadno ovladatelný a nabízí i funkci asistované chůze. Pomoc při chůzi se přizpůsobí automaticky v závislosti na sklonu terénu. Také životnost baterií Bosch patří mezi nejdelší na trhu (5-8let).
Režimy – úroveň podpory | max. kroutící moment
TURBO – 340% | 75Nm (možný upgrade na 85Nm)
eMTB – 140-340% |75 Nm (možný upgrade na 85Nm)
TOUR – 140% | 50Nm
ECO – 60% | 40Nm
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Francouzský výrobce kol Lapierre známý především svými silničkami kombinuje technologické inovace, design, smysl pro detail a dlouholeté zkušenosti. Díky tomu nabízí od roku 1946 kvalitní, designově propracovaná kola s perfektními jízdními vlastnostmi.
Jeho tým vývojových inženýrů, jezdců a milovníků kol se věnuje výzkumu a inovacím s cílem propojení myšlenky a teorie s praxí. Kooperace vývojářů spolu s jezdci funguje na 100 %. Téměř všichni zaměstnanci Lapierre jezdí na kole a podílí se tak na ověřování výzkumu a zpětné vazbě k dalšímu vývoji a výrobě. Výstupní kontrola kvality je pro Lapierre velmi důležitá. Všechna kola jsou montována ve Francii, každý zaměstnanec je registrován v „Bike pass“, který umožňuje sledovat kvalitu v každé fázi montáže. Vždy je možné projít celý proces výroby a dohledat, kdo kolo složil.
Kormě prémiových silničních kol jsou v nabídce Lapierre k nalezení také elektrokola, MTB, gravely, CX i City/Treking a Krosová kola.
Výrobce | LAPIERRE |
---|---|
Modelový rok | 2022 |
Rám | Hliníkový |
Motor | Středový Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm |
Baterie | PowerTube 500Wh 13,8Ah 36V Li-ion |
Displej | LCD display Bosch PURION |
Vidlice | SR Suntour XCM 32 DS 15x100 15AH2 27,5 80mm travel |
Řidítka | Lapierre alloy 6061DB, Width: 680mm, Rise: 15mm, Backsweep : 25°, Ø: 31.8mm |
Představec | Lapierre, 17°, Ø: 31.8mm, Length : 90mm |
Náboje | Lapierre DA210, 2 Sealed Bearing , non-boost, 32H, Center Lock |
Velikost kol | 27,5 |
Ráfky | Schürmann Yak25 32H, 584x25C Disc Rim 32H with Silver Eyelets |
Pláště | WTBIntersector 27.5x2.30 (58-584), Black Sidewall, Flat Guard, Dual DNA, 30TPI |
Brzdy | Shimano MT200 |
Převodník | LAPIERRE OVERVOLT BNI, 170mm + FSA Megatooth Chainring 38T |
Přehazovačka | Shimano Deore RD-M4120, 10s Shadow + |
Řazení | Shimano Deore M4100 with optical gear display, 10s |
Řetěz | KMC e10 Sport Silver -black 10s |
Sedlovka | XLC Suspension post, Ø: 31.6mm, 40mm, délka 305mm (XS), 350mm (M/L) |
Sedlo | Selle Royal Vivo Ergo Reflective |
Světla | Přední a zadní |
Stojánek | Ano |
Blatníky | Ano |
Nosič | Ano |
Nosnost | 120kg |
Součást balení | Nabíječka 2A |