Trekové elektrokolo LAPIERRE e-Explorer 9.7 B750 2023 má hliníkový rám v barvě ČERNÁ, kola 27,5 palců, středový motor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm, baterii Intube 750Wh 20,8Ah 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Deore RD-M5100, 11s Shadow +, brzdy shimano M4100 4 (front) / 2 (rear) pistons. Odpružení zajistí vidlice rockShox 35 Silver TK Air boost 15x110mm 29 140mm travel (e-MtB decals) Fender compatible.
Trekové elektrokolo LAPIERRE e-Explorer 9.7 B750 2023 má hliníkový rám v barvě ČERNÁ. Moderní vestavěná baterie Intube 750Wh 20,8Ah 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové elektrokolo e-Explorer 9.7 B750 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je rychlonabíječka 4a.
Středový motor Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Trekové elektrokolo LAPIERRE e-Explorer 9.7 B750 2023 je vybaveno blatníky. Toto trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. LAPIERRE e-Explorer 9.7 B750 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
LAPIERRE e-Explorer 9.7 B750 2023 má kola 27,5 palců a pláště Schwalbe Johnny Watts 65-584, DD, Raceguard, 67EPI (27,5") (Front & Rear). Brzdy shimano M4100 4 (front) / 2 (rear) pistons a o tlumení se stará rockShox 35 Silver TK Air boost 15x110mm 29 140mm travel (e-MtB decals) Fender compatible.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Německá značka BOSCH je záruka kvality a precizního provedení. Každá z konkurenčních značek je v něčem dobrá, ale nikdo není ve všech ohledech tak precizní a důsledný, jako právě německý Bosch. Středové pohony Bosch jsou inspirací pro ostatní výrobce. Jejich motory fungují naprosto bezproblémově a úroveň spolehlivosti je téměř 100%.
Bosch navíc poskytuje nadstandartní služby, servisní zázemí, aplikace pro mobilní telefony, rozsáhlou diagnostiku a garanci dostupnosti náhradních dílů.
Nový středový motor Bosch Performance CX 4. GENERACE je určený pro sportovní a náročnou jízdu s vysokou mírou asistence. S kroutícím momentem až 75Nm, který je možné softwarově upravit na 85Nm (upgrade) si hravě poradí i s horským terénem. Turbo asistence nabízí opravdový výkon pro rychlé sprinty a velmi sportovní jízdu. Ani při vysokým zatížení v horském terénu se motor nepřehřívá!
Model 2020 4. generace je proti staršímu typu zcela nový motor. Velikost se snížila skoro o 50%, váha je o víc než 1kg nižší (2,79kg). Síla podpory byla zvýšna z 300% na 340%, což je opravdu znát.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem a senzorem otáček a rychlosti, díky čemuž řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Motor Bosch PERFORMANCE CX 4G je velmi tichý a vyznačuje se přirozeným pocitem z jízdy, kdy vás ani v terénu nikam netlačí a chová se zcela předvídatelně. Máte k dispozici 4 režimy (Eco, Tour, eMTB, Turbo). Režim Tour má nyní zvýšenou dopomoc ze 120% na 140%. Režim TURBO byl vylepšen, aby působil co nejpřirozeněji bez trhání i při maximálním výkonu. Také odpojení pomoci při 25 km/h bylo podstatně vylepšeno. Konečně byl nahrazený mini převodník s převodovkou za velký převodník, který nyní přenáší energie přímo. Motor tak nemá téměř žádný vnitřní odpor, což proti předchozímu modelu je velká změna k lepšímu, zejména při jízdě bez motoru nebo při odpojení motoru nad 25 km/h.
Obrovský posun je zaznamenán také v režimu eMTB, který se automaticky přizpůsobí individuálnímu stylu jízdy. To znamená, že není nutné přepínat mezi režimy Tour a Turbo, motor je neuvěřitelně přesný a snadno ovladatelný a nabízí i funkci asistované chůze. Pomoc při chůzi se přizpůsobí automaticky v závislosti na sklonu terénu. Také životnost baterií Bosch patří mezi nejdelší na trhu (5-8let).
Režimy – úroveň podpory | max. kroutící moment
TURBO – 340% | 75Nm (možný upgrade na 85Nm)
eMTB – 140-340% |75 Nm (možný upgrade na 85Nm)
TOUR – 140% | 50Nm
ECO – 60% | 40Nm
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Francouzský výrobce kol Lapierre známý především svými silničkami kombinuje technologické inovace, design, smysl pro detail a dlouholeté zkušenosti. Díky tomu nabízí od roku 1946 kvalitní, designově propracovaná kola s perfektními jízdními vlastnostmi.
Jeho tým vývojových inženýrů, jezdců a milovníků kol se věnuje výzkumu a inovacím s cílem propojení myšlenky a teorie s praxí. Kooperace vývojářů spolu s jezdci funguje na 100 %. Téměř všichni zaměstnanci Lapierre jezdí na kole a podílí se tak na ověřování výzkumu a zpětné vazbě k dalšímu vývoji a výrobě. Výstupní kontrola kvality je pro Lapierre velmi důležitá. Všechna kola jsou montována ve Francii, každý zaměstnanec je registrován v „Bike pass“, který umožňuje sledovat kvalitu v každé fázi montáže. Vždy je možné projít celý proces výroby a dohledat, kdo kolo složil.
Kormě prémiových silničních kol jsou v nabídce Lapierre k nalezení také elektrokola, MTB, gravely, CX i City/Treking a Krosová kola.
Výrobce | LAPIERRE |
---|---|
Modelový rok | 2023 |
Rám | Hliníkový |
Motor | Středový Bosch PERFORMANCE CX 4G 85Nm |
Baterie | Intube 750Wh 20,8Ah 36V Li-ion |
Displej | LCD barevný display Bosch KIOX 300 |
Vidlice | RockShox 35 Silver TK Air boost 15x110mm 29 140mm travel (e-MtB decals) Fender compatible |
Řidítka | Lapierre alloy 6061DB, Width: 680mm, Rise: 15mm, Backsweep : 25°, Ø: 31.8mm |
Představec | Lapierre, 17°, Ø: 31.8mm, Length : 90mm |
Náboje | PŘEDNÍ: Shimano MT400, boost thru axle 32H Center Lock ZADNÍ: Shimano MT400, boost thru axle 32H |
Velikost kol | 27,5 |
Ráfky | Lapierre eAM+ 32H, 584x30C, Tubeless Ready |
Pláště | Schwalbe Johnny Watts 65-584, DD, Raceguard, 67EPI (27,5") (Front & Rear) |
Brzdy | Shimano M4100 4 (front) / 2 (rear) pistons |
Převodník | Lapierre Overvolt ISIS 165mm (S/M) / 170mm (L/XL) + FSA Megatooth Chainring 38T |
Přehazovačka | Shimano Deore RD-M5100, 11s Shadow + |
Řazení | Shimano Deore SL-M5100 11s |
Řetěz | KMC E11 Turbo 11s |
Sedlovka | Lapierre Suspended dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (S/M), 120mm (L/XL), Suspension : 40mm + Shiman |
Sedlo | Selle Royal Vivo Ergo Reflective |
Světla | Přední a zadní |
Stojánek | Ano |
Blatníky | Ano |
Nosič | Ano |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 23kg |
Součást balení | Rychlonabíječka 4A |