Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

LEVIT
MUSCA Vinka 630 over barva PETROL PEARL 28"

Trekové elektrokolo LEVIT MUSCA Vinka 630 over 2024 má hliníkový alloy 6061 rám v barvě PETROL PEARL, kola 28 palců, středový motor VINKA E20 80Nm, baterii Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Altus M2000 9 rychlostí 11-36z, brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT200 180/180mm. Odpružení zajistí vidlice vduchová SR Suntour NEX - E25 NLO zdvih 75mm se zamykáním na korunce.

VYPRODÁNO

LEVIT MUSCA Vinka 630 over 2024
PETROL PEARL

elektrokolo

Trekové elektrokolo LEVIT MUSCA Vinka 630 over 2024 má hliníkový alloy 6061 rám v barvě PETROL PEARL. Moderní vestavěná baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové elektrokolo MUSCA Vinka 630 over má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je levit 4a.

Středový motor VINKA E20 80Nm bez tlakového senzoru pomáhá bez ohledu na sílu šlápnutí. Motor začne pomáhat jakmile se otočí pedálama. Oproti zadnímu motoru reaguje středový motor okamžitě, není tam žádná prodleva. Motor bez tlakového senzoru je vhodný pro lidi, kteří z nějakého důvodu nemohou tlačit do pedálu oběma nohama stejně silně nebo vyvinou jen velmi malý tlak na pedál. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Trekové elektrokolo LEVIT MUSCA Vinka 630 over 2024 je vybaveno blatníky. Toto trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. LEVIT MUSCA Vinka 630 over je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.

LEVIT MUSCA Vinka 630 over 2024 má kola 28 palců a pláště CST Sensamo Master 28 x 1,75" (47 - 622). Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT200 180/180mm a o tlumení se stará vduchová SR Suntour NEX - E25 NLO zdvih 75mm se zamykáním na korunce.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Středový elektromotor VINKA E20 80Nm

    Středový elektromotor VINKA E20 80Nm

    Vinka je japonský výrobce motorů pro elektrokola, který je dosud dodával na EU trh ve spolupráci s českými partnery pod značkou Comp.

    Středový motor VINKA E20 80Nm je .

    Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. čím silněji šlápnete do pedálů, tím více vám motor pomůže. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze, jako tomu často bývá u motorů umístěných v zadním kole.

    • Typ motoru: Středový
    • Výkon: 250W (500W)
    • Max. točivý moment: 80Nm
    • Senzory: Tlakový senzor, Otáčkový senzor
    • Váha: 3,1 kg
    • Hlučnost: < 55 dB


    LCD TFT display VINKA DC40

    LCD TFT display VINKA DC40

    Přehledný barevný displej VINKA DC40 o velikosti 3,5 palce je umístěný na středu řidítek a je dobře čitelný. Režimy ECO, TOUR, AUTO, BOOST.

    Má tyto funkce:
    • volbu režimů asistence
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • zobrazení aktuální a maximální rychlosti, síly pomoci, kadence a předpokládaný dojezd
    • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
    • denní a noční režim (podsvícení displeje)
    • ukazatel stavu nabití baterie a hodin
    • USB konektor pro nabíjení 500mA, Bluetooth


    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo LEVIT

    Informace o značce LEVIT

    LEVIT - 30 let vývoje kol jsme vložili do jednoho rozhodnutí: začít znovu!

    V roce 1991 jsme začali životní jízdu po světě kol. Za tu dobu jsme nabrali tuny zkušeností v mateřské společnosti BP Lumen, v Úpici jsme vyrobili tisíce kol. A přesto jsme chtěli začít zase znovu, znovu budovat něco nového. Jsme přesvědčeni, že kolo a vše kolem něj, je medicína na náš uspěchaný život. Kolo, které pomůže lidem lépe se přemisťovat po zahlcených městech, radostněji trávit volný čas a bezpečněji se pouštět za dobrodružstvím.

    A v neposlední řadě chceme přivést výrobu zpět do Evropy, abychom zajistili potřebnou kvalitu, lepší dodací lhůty a poprodejní služby našim zákazníkům (nejen) po celé Evropě.

    Vítejte v rodině LEVIT!

    Technické parametry

    Výrobce LEVIT
    Modelový rok 2024
    Rám Hliníkový Alloy 6061
    Motor Středový VINKA E20 80Nm
    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion
    Displej LCD TFT display VINKA DC40
    Vidlice Vduchová SR Suntour NEX - E25 NLO zdvih 75mm se zamykáním na korunce
    Řidítka Spec Phase 31,8x700mm
    Představec Spec Phase stavitelný 105mm
    Náboje Formula DC-20LW/Formula DC-22LW
    Velikost kol 28
    Ráfky Remerx Rocky Disc (622 x 22mm)
    Pláště CST Sensamo Master 28 x 1,75" (47 - 622)
    Brzdy Hydraulické kotoučové Shimano MT200 180/180mm
    Převodník Spec NW 170mm 44z
    Přehazovačka Shimano Altus M2000 9 rychlostí 11-36z
    Řazení Shimano Altus M2000
    Řetěz KMC X9
    Sedlovka Spec Phase 30,9x350mm
    Sedlo Selle Royal 1405 DRN
    Světla Přední a zadní
    Stojánek Ano
    Blatníky Ano
    Nosič Ano
    Nosnost 120kg
    Součást balení Levit 4A

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig