Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

LEVIT
SOKOR BF barva RED BLACK PEARL 29", 27,5"

Horské elektrokolo LEVIT SOKOR BF 2024 má hliníkový rám v barvě RED BLACK PEARL, kola 29", 27,5 palců, středový motor Bafang M510 95Nm, baterii Levit SP2.1 17,5Ah/625Wh 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Deore XT M5100 11 rychlostí 11-51z, brzdy hydraulické kotoučové Shimano Deore M6100 180/180mm. Odpružení zajistí vidlice vzduchová Marzocchi Z2 (130mm, se zamykáním z korunky).

VYPRODÁNO

LEVIT SOKOR BF 2024
RED BLACK PEARL

elektrokolo

Horské elektrokolo LEVIT SOKOR BF 2024 má hliníkový rám v barvě RED BLACK PEARL. Moderní vestavěná baterie Levit SP2.1 17,5Ah/625Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo SOKOR BF má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je levit 4a.

Středový motor Bafang M510 95Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Horské elektrokolo LEVIT SOKOR BF 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. LEVIT SOKOR BF nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.

LEVIT SOKOR BF 2024 má kola 29", 27,5 palců a pláště Schwalbe Nobby Nic 29 x 2,4" (62 - 622), Schwalbe Nobby Nic 27,5 x 2,6" (65 - 584). Brzdy hydraulické kotoučové Shimano Deore M6100 180/180mm a o tlumení se stará vzduchová Marzocchi Z2 (130mm, se zamykáním z korunky).

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Středový elektromotor Bafang M510 95Nm

    Středový elektromotor Bafang M510 95Nm

    Středový motor Bafang M510 je vylepšený M500 s nižší hmnotností (3.0 kg) při zachování vysokého výkonu 250W (max. 550W) a síle točivého momentu až 95 N.m vhodný především do MTB horských elektrokol a speed pedeleců, čemuž bezezbytku odpovídají jeho parametry.

    Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Čím silněji jezdec tlačí do pedálů, tím větší pomoc motor vrací. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze, jako tomu často bývá u motorů v zadním kole.

    Motor Bafang M510 se vyznačuje plynulým a tichým chodem, a to i při jízdě do kopce.

    • Typ motoru: Středový
    • Výkon: 250W (max 550W)
    • Max. točivý moment: 95 Nm
    • Senzory: Tlakový senzor
    • Váha: 3,0 kg
    • Hlučnost: < 55 dB


    TFT LCD display Bafang DP-C190

    TFT LCD display Bafang DP-C190
    Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
    • volbu 5 režimů asistence
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
    • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
    • denní a noční režim (podsvícení displeje)
    • ukazatel stavu nabití baterie


    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah/625Wh 36V Li-ion
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah/625Wh 36V Li-ion


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo LEVIT

    Informace o značce LEVIT

    LEVIT - 30 let vývoje kol jsme vložili do jednoho rozhodnutí: začít znovu!

    V roce 1991 jsme začali životní jízdu po světě kol. Za tu dobu jsme nabrali tuny zkušeností v mateřské společnosti BP Lumen, v Úpici jsme vyrobili tisíce kol. A přesto jsme chtěli začít zase znovu, znovu budovat něco nového. Jsme přesvědčeni, že kolo a vše kolem něj, je medicína na náš uspěchaný život. Kolo, které pomůže lidem lépe se přemisťovat po zahlcených městech, radostněji trávit volný čas a bezpečněji se pouštět za dobrodružstvím.

    A v neposlední řadě chceme přivést výrobu zpět do Evropy, abychom zajistili potřebnou kvalitu, lepší dodací lhůty a poprodejní služby našim zákazníkům (nejen) po celé Evropě.

    Vítejte v rodině LEVIT!

    Technické parametry

    Výrobce LEVIT
    Modelový rok 2024
    Rám Hliníkový
    Motor Středový Bafang M510 95Nm
    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah/625Wh 36V Li-ion
    Displej TFT LCD display Bafang DP-C190
    Vidlice Vzduchová Marzocchi Z2 (130mm, se zamykáním z korunky)
    Řidítka Spec Soil 31,8 x 740 mm (16,5
    Představec Spec Soil 31,8x50mm
    Náboje Shimano MT410 Boost/Shimano MT400 Boost
    Velikost kol 29", 27,5
    Ráfky RX2030
    Pláště Schwalbe Nobby Nic 29 x 2,4" (62 - 622), Schwalbe Nobby Nic 27,5 x 2,6" (65 - 584)
    Brzdy Hydraulické kotoučové Shimano Deore M6100 180/180mm
    Převodník Spec NW 170mm, 36z
    Přehazovačka Shimano Deore XT M5100 11 rychlostí 11-51z
    Řazení Shimano Deore M5130
    Řetěz KMC E11
    Sedlovka Teleskopická Kind shock 860i 125 mm (16,5
    Sedlo Selle Royal Voga
    Nosnost 120kg
    Součást balení Levit 4A

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig