Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

Zboží bylo přidáno do košíku

ROZZO
SCHERPA Brose full Sram NX Carbon barva PETROLEJ 29"

Celoodpružené horské elektrokolo ROZZO SCHERPA Brose full Sram NX Carbon 2023 má karbonový rám v barvě PETROLEJ, kola 29 palců, středový motor BROSE S - MAG 90Nm, baterii 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion, přehazovačku Sram NX Eagle 12 rychlostí 11-50z, brzdy hydraulické Shimano BR-MT501/MT520 4píst 203mm. Odpružení zajistí vidlice vzduchová RockShox Pike RC 29 150mm a tlumič Vzduchový RockShox Deluxe Select+ 185/55mm .

SLEVA z původní ceny 149 990,- Kč
118 900,- Kč
98 264 Kč bez DPH

ROZZO SCHERPA Brose full Sram NX Carbon 2023
PETROLEJ

elektrokolo

Celoodpružené horské elektrokolo ROZZO SCHERPA Brose full Sram NX Carbon 2023 má karbonový rám v barvě PETROLEJ. Moderní vestavěná baterie 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Celoodpružené horské elektrokolo SCHERPA Brose full Sram NX Carbon nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je rychlonabíječka 4a.

Středový motor BROSE S - MAG 90Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Celoodpružené horské elektrokolo ROZZO SCHERPA Brose full Sram NX Carbon 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto celoodpružené horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. ROZZO SCHERPA Brose full Sram NX Carbon nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.

ROZZO SCHERPA Brose full Sram NX Carbon 2023 má kola 29 palců a pláště GoodYear Escape 29x2.35 TT/ GoodYear Newton MTR 29x2.4. Brzdy hydraulické Shimano BR-MT501/MT520 4píst 203mm a o tlumení se stará vzduchová RockShox Pike RC 29 150mm a tlumič Vzduchový RockShox Deluxe Select+ 185/55mm .

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Celoodpružené horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:

  • 17,5 (165-175cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem
  • 18,5 (175-185cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem



Středový elektromotor BROSE S - MAG 90Nm

Středový elektromotor BROSE S - MAG 90Nm
BROSE je Berlínský výrobce automobilových součástek a od roku 2014 vstoupila úspěšně i na trh s elektromotory pro kola. Více jak 30 výrobců (BH, BESV, Fantic, Specialized,...) tyto motory využívá ve svých kolech. Motory se vyrábí ve dvou provedeních pouzder, a to buď z hliníku nebo magnesia. Motor využívá tři jízdní režimy ECO, TOUR, BOOST. Motory Brose patří k nejtišším a nejsilnějším motorům na trhu. BROSE-S MAG poskytne dokonalý zážitek díky magnesiovému (hořčíkovému) pouzdru, nízké váze 2,9kg a silnému výkonu 90Nm. (až 410% pomoci), kdy motor reaguje velmi rychle v závislosti na kadenci a tlaku na pedál. Konstrukce vnitřního řemenu z uhlíkových vláken udržuje hluk a vibrace motoru na minimu pro co nejplynulejší jízdu dokonce i při maximálním výkonu. Stupeň krytí IP56.
  • Typ motoru: Středový
  • Výkon: 250W (max 750W)
  • Max. točivý moment: 90 Nm
  • Senzory: Interní senzory
  • Váha: 2,9 kg
  • Hlučnost: < 50 dB
  • Označení: BROSE S-MAG


TFT barevný display Brose Allround

TFT barevný display Brose Allround
Barevný TFT stranový displej BROSE ALLROUND o velikosti 1,5" je díky mírnému zakřivení dobře čitelný za všech okolností i za každého počasí (ochrana IPX7) a má 14 funkcí:
  • volbu 4 režimů asistence (eco, tour, sport, boost)
  • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do kopce)
  • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
  • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
  • ukazatel stavu nabití baterie


Baterie 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion
a reálný dojezd

  • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
  • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
  • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
  • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
  • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
  • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Baterie 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion


Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

  • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
  • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
  • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
  • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
  • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
  • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


logo ROZZO

Informace o značce ROZZO

ROZZO - česká značka s více jak 30 letou tradicí.

Jaromír Hrubý, podle kterého se tato značka jmenuje, zvolil italský překlad svého jména díky své oblibě italské rámařské školy.

Jak vlastně vznikla touha stavět vlastní kola?
Hrubý v 80. letech zatoužil po kole s označením F1 od legendární značky Favorit. Bohužel se mu jeho vysněné kolo nepodařilo pořídit. Nebyl totiž registrovaným cyklistou, což byla pro koupi takového kola v tehdejší době podmínka. Rozhodl se tedy, že když si kolo nemůže pořídit oficiální cestou, postaví si jej sám. Koupí pár trubek z dílny Favoritu nakonec sestavil svá první kola. Byla to spíše stavba pro kamarády a zábavu.

Přelom nastal v devadesátých letech, kdy spolu s kamarádem převzal firmu po legendárním rámaři panu Františku Babickém, který ho zároveň naučil pracovat s ocelovými rámy. Začal stavět rámy pro Favorit, Pells ale i Festku. Dalším krokem bylo vytvořit vlastní značku.

A tak vzniklo ROZZO
Od doby ocelové se postupně přes období hliníku dostal až ke karbonovým rámům. Jako jeden z prvních v ČR začal právě s karbonem experimentovat. Nyní si nechává patentovat svůj vlastní systém vícekomorového rámu, který nejen že má perfektní vlastnosti, ale je zároveň velmi odolný.

Výroba kol u Jaromíra Hrubého není žádná "sériovka" a každé kolo je opravdu originál. Odhadem s každým karbonovým rámem stráví okolo 60 - 80 hodin času a to nepočítáme následnou kompletaci a lakování. Na jeho rámech se prohání nadšenci z celého světa. Můžeme zmínit například jméno Mark Levinson, který zvučil nejdříve The Beatles, pak festival Woodstock a nyní dělá audio systémy pro luxusní vozy Lexus. Ale i českou špičku jako jsou Lada Kozlíková, která na jeho kolech pod značkou Pells zajela nejen 5. místo na olympiádě, ale i zvítězila při mistrovství světa na dráze.

Dále můžeme jmenovat například naši trojnásobnou olympijskou vítězku Martinu Sáblíkovou. Dále několikanásobného mistra ČR a bývalého držitele světového rekordu v hodinovce, Ondřeje Sosenku nebo Martina Matulu, který na jeho rámu zajel rekordní český čas na Ironman Hawaii (mistrovství světa v dlouhém triatlonu).

V roce 2019 se Hrubý rozhodl spojit své síly se společností JMC Trading a nechal tak zahájit sériově vyráběná kola pro širokou veřejnost. A tak vzniklo Rozzo, jak jej znáte dnes.

Značka vycházející z dlouholeté tradice a zkušeností, nyní dostupná i pro rekreační jezdce.

Technické parametry

Výrobce ROZZO
Modelový rok 2023
Rám Karbonový
Motor Středový BROSE S - MAG 90Nm
Baterie 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion
Displej TFT barevný display Brose Allround
Vidlice Vzduchová RockShox Pike RC 29 150mm
Tlumič Vzduchový RockShox Deluxe Select+ 185/55mm
Řidítka Concept 760mm
Představec JD ST245AH 40/50mm
Náboje Shimano přední HB-TC500 15x110mm / zadní FH-MT400 12x148mm
Velikost kol 29
Ráfky Rozzo RX 2027 622x27 tubeless Ready
Pláště GoodYear Escape 29x2.35 TT/ GoodYear Newton MTR 29x2.4
Brzdy Hydraulické Shimano BR-MT501/MT520 4píst 203mm
Převodník ISIS 170mm 34 zubů
Přehazovačka Sram NX Eagle 12 rychlostí 11-50z
Řazení Sram NX Eagle 1x12 rychlostí
Řetěz Shimano CN-M7100 SLX 12 rychlostí
Sedlovka Teleskopická Hodaka 31,6x365mm zdvih 125mm
Sedlo BBB BSD-151 Echo 145x265
Nosnost 120kg
Hmotnost 22,9kg
Součást balení Rychlo nabíječka 4A

Související produkty

oblíbené značky

Sledujte nás na instagramu
instagram
ig
ig
ig
ig
ig