Celoodpružené horské elektrokolo CANNONDALE MOTERRA SL CARBON 1 2024 má karbonový lab71 moterra neo sl, series 1 carbon construction rám v barvě NATURE CARBON, kola 29, 27,5 palců, středový motor SHIMANO EP8 85Nm, baterii Custom 601Wh battery, přehazovačku SRAM XX Eagle AXS, T-Type, brzdy sRAM Code Ultimate Stealth, 200mm HS2 rotors. Odpružení zajistí vidlice vzduchová Fox Float Factory 36, 160mm travel, Grip2 Damper, Kashima coating, 15x110mm Kabolt thru-axle, tapered steerer, 44mm offset a tlumič Vzduchový Fox Float X Factory, 2 pos adj, EVOL LV, 210x55mm.
Celoodpružené horské elektrokolo CANNONDALE MOTERRA SL CARBON 1 2024 má karbonový lab71 moterra neo sl, series 1 carbon construction rám v barvě NATURE CARBON. Moderní vestavěná baterie Custom 601Wh battery umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Celoodpružené horské elektrokolo MOTERRA SL CARBON 1 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je nabíječka 4a.
Středový motor SHIMANO EP8 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Celoodpružené horské elektrokolo CANNONDALE MOTERRA SL CARBON 1 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto celoodpružené horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. CANNONDALE MOTERRA SL CARBON 1 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
CANNONDALE MOTERRA SL CARBON 1 2024 má kola 29, 27,5 palců a pláště (F) Maxxis DHF, 29x2.5 ", 3C, EXO+, tubeless ready / (R) Maxxis Dissector , 27.5x2.4", 3C, EXO+, tub. Brzdy sRAM Code Ultimate Stealth, 200mm HS2 rotors a o tlumení se stará vzduchová Fox Float Factory 36, 160mm travel, Grip2 Damper, Kashima coating, 15x110mm Kabolt thru-axle, tapered steerer, 44mm offset a tlumič Vzduchový Fox Float X Factory, 2 pos adj, EVOL LV, 210x55mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Celoodpružené horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Prémiová kvalitní americká kola Cannondale na trhu od roku 1971 z dílny v Connecticutu mění cyklistiku k lepšímu, a to pro všechny. Od prvního dne pracují na průkopnických materiálech, ergonomii a technologii a od té doby se neohlíží zpět a často udávají nový směr,...
Výrobce | CANNONDALE |
---|---|
Modelový rok | 2024 |
Rám | Karbonový LAB71 Moterra Neo SL, Series 1 Carbon construction |
Motor | Středový SHIMANO EP8 85Nm |
Baterie | Custom 601Wh battery |
Displej | LCD display SHIMANO SC-EM800 |
Vidlice | Vzduchová Fox Float Factory 36, 160mm travel, Grip2 Damper, Kashima coating, 15x110mm Kabolt thru-axle, tapered steerer, 44mm offset |
Tlumič | Vzduchový Fox Float X Factory, 2 pos adj, EVOL LV, 210x55mm |
Řidítka | OneUp Carbon Ebar, 35mm clamp, 35mm Rise, 8° sweep, 5° rise, 780mm |
Představec | OneUp Stem, 6061 Alloy, 1-1/8 |
Náboje | (F) DT Swiss 240, 15x110mm / (R) DT Swiss 240 Ratchet EXP 36, 12x148mm |
Velikost kol | 29/27,5 |
Ráfky | DT Swiss XMC 1501, carbon, 30mm inner width, hookless, TSS tubeless ready |
Pláště | (F) Maxxis DHF, 29x2.5 ", 3C, EXO+, tubeless ready / (R) Maxxis Dissector , 27.5x2.4", 3C, EXO+, tub |
Brzdy | SRAM Code Ultimate Stealth, 200mm HS2 rotors |
Převodník | E*thirteen e*spec Race Carbon - Gen 4, 165mm, 34T |
Přehazovačka | SRAM XX Eagle AXS, T-Type |
Řazení | SRAM Eagle AXS T-Type Ultimate Pod Controller |
Řetěz | SRAM XX Eagle, T-Type, Flattop |
Sedlovka | RockShox Reverb AXS, 31.6, 150mm (S), 170mm (M-XL) |
Sedlo | Fizik Terra Ridon X1, 145mm, Wingflex, Carbon Mobius rail 7x10mm |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 21,6kg |
Součást balení | Nabíječka 4A |