CRUSSIS
e-City 1.14 barva ČERNÁ 26"

Městské elektrokolo CRUSSIS e-CITY 1.14 (2021) s nízkým rámem pro snadný nástup má plně integrovanou baterii (13Ah - 468Wh) v rámu. To zajistí velmi atraktivní design a především skvělé jízdní vlastnosti, protože se váha baterie přesunula ze zadní části do středu. Jedná se o nejprodávanější typ kola na trhu. Na výběr ze dvou barev (černá,bílá) a je možné pořídit i se silnější baterií 17,5Ah za příplatek 3.000,- Kč.

VYPRODÁNO

Varianty

produkt CRUSSIS 2021 e-City 1.14-S (26")
ČERNÁ

VYPRODÁNO

produkt CRUSSIS 2021 e-City 1.14 (26")
ČERNÁ

VYPRODÁNO

CRUSSIS e-City 1.14 2021
ČERNÁ

elektrokolo

V roce 2020 bylo toto elektrokolo velmi rychle vyprodané a je velmi pravděpodobné, že díky povedenému designu s plně integrovanou baterií v rámu (místo původní baterie na nosiči) bude toto elektrokolo velmi žádané i v roce 2021. Elektrokolo Crussis e-City 1.14 je cenově nejdostupnější městské elektrokolo od českého výrobce Crussis s odpruženou vidlicí a menšími koly 26", díky kterým je snadno ovládatelné a tedy vhodné především pro jízdu v městském provozu a na cyklostezkách. Nízký rám pro snadné nastupování je velmi vyhledávaný zejména u starší generace cyklistů.

Elektrokolo e-City 1.14 je již v základu vybaveno blatníky, předním a zadním LED osvětlením s vysokou svítivostí napojeným na baterii, praktickým zadním nosičem s nosností 15kg a stojánkem.

Elektrokolo je vybavené plně integrovanou (odnímatelnou) baterií s kapacitou 13Ah (468Wh), kterou je možné snadno vyjmout a nabíjet i mimo kolo. Díky baterii v rámu bylo dosaženo velmi atraktivního designu a došlo také k lepšímu rozložení těžiště a váhy kola, než když je těžká baterie s motorem vzadu. Toto elektrokolo můžete zakoupit i se silnější baterií 17,5Ah (e-City 1.14-S), čímž se prodlouží dojezd až o 40km. Součástí je nabíječka s nabíjecím proudem 2A, díky které je doba nabíjení (70% kapacity již za 3-4 hodiny, 100% za 6-7 hodin).

Budete překvapení silným zátahem motoru BAFANG s nominálním výkonem 250W a maximálním výkonem 500W, který vyniká svým plynulým a tichým chodem.

Při jízdě oceníte příjemné sedlo a tvarované gripy na řidítkách.

Průměr kol 26" a hladký vzorek pláště zajistí snadnou ovladatelnost ve městě a jízdu bez námahy, díky větší šířce pláště však toto elektrokolo zvládně i horší cesty.

Jízda na tomto elektrokole Vás příjemně překvapí a na kolo si velmi rychle zvyknete.

Díky snadnému nastupování je elektrokolo vhodné i pro seniory. Vybírat můžete ze 2 velikostí rámu, kdy menší 17" je vhodné pro výšku postavy 145-175cm a větší 19" rám je vhodný pro výšku 165-185cm.

Toto elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet nebo půjčit, protože ho máme v nabídce Půjčovna a TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Zadní elektromotor Bafang 250W-500W 50Nm

    Zadní elektromotor Bafang 250W-500W 50Nm

    Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu.

    Zadní zapletený nábojový motor Bafang s nominálním výkonem 250W a max.výkonem 500W je vybaven takzvanou sinusovou technologií řízení, která se vyznačuje velmi tichým chodem, efektivnějším využitím energie a tím pádem také vyšším dojezdem na jedno nabití.

    Hlavní výhoda motoru spočívá v ideálním přenosu točivého momentu. Motor disponuje volnoběžkou, neklade tedy žádný odpor a je proto vhodný i pro cyklisty, kteří chtějí jezdit často bez asistence motoru a pomoc motoru využívat jen občas například v kopci nebo protivětru.

    Tento typ motoru je vybaven senzorem otáček, který vyhodnocuje signály šlapání. Jedná se o cenově dostupnější verzi bez torzního (tlakového) snímače. Díky tomu můžete mít občas pocit, že místo jízdy na kole vás kolo veze.

    • Typ motoru: Nábojový (zadní kolo)
    • Výkon: 250W/500W
    • Max. točivý moment: 50 Nm
    • Senzory: Senzor otáček
    • Váha: 4,1 kg
    • Hlučnost: < 55 dB


    LED display CRUSSIS

    LED display CRUSSIS
    Jednobarevný LED displej:
    • volbu až 5 režimů asistence
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • ukazatel stavu nabití baterie
    • zap/vyp světel napojených na baterii


    Baterie Li-Ion 36V / 468Wh (13Ah)
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie Li-Ion 36V / 468Wh (13Ah)


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo CRUSSIS

    Informace o značce CRUSSIS

    Český výrobce kol a koloběžek Crussis funguje na českém trhu od roku 2013.

    V roce 2015 byla otevřena nová výrobní linka kol s kapacitou 8000 kusů ročně s možností navýšení až na 20.000 kusů a byla spuštěna výrobní linka do detailů vyladěných koloběžek Crussis.

    Koloběžky se od roku 2016 prodávají v 8 evropských zemích a USA.

    Od roku 2018 došlo k modernizaci výrobní linky a rozšíření výrobní řady o karbonové horské elektrokolo s pevným rámem o váze 20,9 kg a celoodpružené horské elektrokolo pro ještě hladší jízdu v náročném terénu.

    V roce 2019 sestává tváří značky Crussis mezinárodní sportovní ikona a hokejová legenda Jaromír Jágr, který značku rychle posunuje zase o kousek dál. Za zmínku stojí limitovaná edice 100ks kol Jágr-68 s vlastnoručním podpisem a také zařazení středových motorů značky Bosch do nabídky elektrokol.

    Technické parametry

    Výrobce CRUSSIS
    Modelový rok 2021
    Rám AL6061
    Motor Zadní Bafang 250W-500W 50Nm
    Baterie Li-Ion 36V / 468Wh (13Ah)
    Displej LED display CRUSSIS
    Vidlice ZOOM 325E 26
    Řidítka CRUSSIS AL 25,4 mm, šířka 620mm
    Představec CRUSSIS Al, 90mm, stavitelný
    Náboje CRUSSIS, ložisko věneček, 36D
    Velikost kol 26
    Ráfky CRUSSIS 26", dvoustěnné, vložkované, 19mm
    Pláště KENDA 26x1,75 (559-47), černý
    Brzdy TEKTRO V-Brake
    Převodník CRUSSIS 48 zubů, 170 mm
    Přehazovačka SHIMANO Tourney RD-TY300, 7 rychlostí
    Řazení SHIMANO Tourney SL-TX50-7R, 7 rychlostí
    Řetěz KMC Z7
    Sedlovka CRUSSIS se zámkem, 27.2, 350 m
    Světla Přední i Zadní LED
    Stojánek Hliníkový
    Blatníky POLYCARBON
    Nosič HLINÍKOVÝ nosnost 15KG
    Nosnost 120kg
    Hmotnost 25kg
    Součást balení Nabíječka 2A, Přední a Zadní světlo, Blatníky, Nosič, Stojánek

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig