Pánské trekové elektrokolo Crussis e-GORDO 1.7-S (2022) se zadním motorem Bafang 8Fun, silnou značkovou baterií SAMSUNG 17,5Ah/630Wh, odpruženou vidlicí a rozměrem kol 28" za výhodnou cenu!
Velmi atraktivní design v zelené barvě upoutá na první pohled, to je pánské trekové elektrokolo Crussis e-GORDO 1.7-S 2022 se silnou baterií SAMSUNG 17,5Ah/630Wh za výhodnou cenu je vhodné na jízdu jak po silnici a cyklostezkách tak snese i lehký terén (polní cesty).
Trekové elektrokolo je vybaveno blatníky, praktickým zadním nosičem s nosností 15kg a stojánkem.
Při jízdě oceníte silný zátah motoru, který Vás po prvním šlápnutí krásně veze a není téměř slyšet.
Průměr kol 28" a hladký vzorek pláště zajistí snadné dosažení vysoké rychlosti na asfaltu a zároveň výbornou ovladatelnost i na horších polních cestách. Na tomto kole se jede snadno i bez pomoci motoru.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Můžete vybírat ze dvou velikostí rámu 18" a 20".
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu.
Zadní zapletený nábojový motor Bafang s nominálním výkonem 250W a max.výkonem 350W (EU NORMA EPAC EN15194) je vybaven technologií řízení, která se vyznačuje velmi tichým chodem, efektivnějším využitím energie a tím pádem také vyšším dojezdem na jedno nabití.
Hlavní výhoda motoru spočívá v ideálním přenosu točivého momentu. Motor disponuje volnoběžkou, neklade tedy žádný odpor a je proto vhodný i pro cyklisty, kteří chtějí jezdit často bez asistence motoru a pomoc motoru využívat jen občas například v kopci nebo protivětru.
Tento typ motoru je vybaven senzorem otáček, který vyhodnocuje signály šlapání. Jedná se o cenově dostupnější verzi bez torzního (tlakového) snímače. Díky tomu můžete mít občas pocit, že místo jízdy na kole vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Český výrobce kol a koloběžek Crussis funguje na českém trhu od roku 2013.
V roce 2015 byla otevřena nová výrobní linka kol s kapacitou 8000 kusů ročně s možností navýšení až na 20.000 kusů a byla spuštěna výrobní linka do detailů vyladěných koloběžek Crussis.
Koloběžky se od roku 2016 prodávají v 8 evropských zemích a USA.
Od roku 2018 došlo k modernizaci výrobní linky a rozšíření výrobní řady o karbonové horské elektrokolo s pevným rámem o váze 20,9 kg a celoodpružené horské elektrokolo pro ještě hladší jízdu v náročném terénu.
V roce 2019 sestává tváří značky Crussis mezinárodní sportovní ikona a hokejová legenda Jaromír Jágr, který značku rychle posunuje zase o kousek dál. Za zmínku stojí limitovaná edice 100ks kol Jágr-68 s vlastnoručním podpisem a také zařazení středových motorů značky Bosch do nabídky elektrokol.
Výrobce | CRUSSIS |
---|---|
Modelový rok | 2022 |
Rám | AL6061 |
Motor | Zadní Bafang 250W-350W 45Nm |
Baterie | SAMSUNG Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah) |
Displej | LCD černobílý display CRUSSIS2 |
Vidlice | ZOOM 420E 700C no lock |
Řidítka | CRUSSIS AL 31,8mm, šířka 660 mm |
Představec | CRUSSIS Al, 60 mm |
Náboje | CRUSSIS, ložisko věneček, 36D |
Velikost kol | 28 |
Ráfky | CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19 mm |
Pláště | KENDA 700x40C (622-42/28x15/8), černá |
Brzdy | TEKTRO V-Brake |
Převodník | CRUSSIS 48/38/28 zubů, 170 mm |
Přehazovačka | SHIMANO Tourney RD-TY500-SGS, 7 rychlostí |
Řazení | SHIMANO Tourney SL-TX50, 21 rychlostí |
Řetěz | KMC Z7 |
Sedlovka | CRUSSIS se zámkem 31,6mm/350mm |
Světla | Zadní světlo |
Stojánek | Hliníkový |
Blatníky | POLYCARBON |
Nosič | HLINÍKOVÝ nosnost 15KG |
Nosnost | 120kg |
Součást balení | Nabíječka 2A, nosič, blatníky, zadní světlo, stojánek |