Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

CRUSSIS
e-LARGO 9.9-M barva ŽLUTÁ ČERNÁ 29"

CRUSSIS e-LARGO 9.9-M 2024 má al6061 rám v barvě ŽLUTÁ ČERNÁ, kola 29 palců, středový motor PANASONIC GX Ultimate 95Nm, baterii LG Li-Ion 36V / 720Wh (20Ah), přehazovačku SRAM SX Eagle, 12 rychlostí , brzdy sHIMANO Deore BR-MT410 hydraulická, 180mm/160mm. Odpružení zajistí vidlice rOCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29.

VYPRODÁNO

Varianty

produkt CRUSSIS 2024 e-LARGO 9.9-L (29")
ŽLUTÁ ČERNÁ
  • 18"
  • 22"
  • 20"

VYPRODÁNO

produkt CRUSSIS 2024 e-LARGO 9.9-M (29")
ŽLUTÁ ČERNÁ
  • 22"
  • 18"
  • 20"

VYPRODÁNO

CRUSSIS e-LARGO 9.9-M 2024
ŽLUTÁ ČERNÁ

elektrokolo

CRUSSIS e-LARGO 9.9-M 2024 má al6061 rám v barvě ŽLUTÁ ČERNÁ. Moderní vestavěná baterie LG Li-Ion 36V / 720Wh (20Ah) umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. e-LARGO 9.9-M nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je rychlo 4a.

Středový motor PANASONIC GX Ultimate 95Nm bez tlakového senzoru pomáhá bez ohledu na sílu šlápnutí. Motor začne pomáhat jakmile se otočí pedálama. Oproti zadnímu motoru reaguje středový motor okamžitě, není tam žádná prodleva. Motor bez tlakového senzoru je vhodný pro lidi, kteří z nějakého důvodu nemohou tlačit do pedálu oběma nohama stejně silně nebo vyvinou jen velmi malý tlak na pedál. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

CRUSSIS e-LARGO 9.9-M 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. CRUSSIS e-LARGO 9.9-M nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.

CRUSSIS e-LARGO 9.9-M 2024 má kola 29 palců a pláště MAXXIS REKON RACE 29 x 2,40. Brzdy sHIMANO Deore BR-MT410 hydraulická, 180mm/160mm a o tlumení se stará rOCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Středový elektromotor PANASONIC GX Ultimate 95Nm

    Středový elektromotor PANASONIC GX Ultimate 95Nm

    Japonský výrobce elektroniky Panasonic s více než 100 letou historií netřeba představovat. Panasonic se na japonském trhu s elektrokoly pohybuje již 40 let (není to překlep!) a zkušeností má tedy na rozdávání.

    Středový motor PANASONIC GX Ultimate nebo taky pod označením PANASONIC GX 0 je novinka na českém trhu. Silnější, menší a lehčí než konkurence s vysokým výkonem až 600 W, kroutícím momentem 95Nm a nízkou váhou 2,95Kg rozhodně stojí za pozornost. Tichý středový motor překvapí navíc inteligentním režimem AUTO, kdy chytrá elektronika reguluje sílu podpory mezi nejslabším režimem EKO a nejsilnějším HIGH v závislosti na stylu jízdy. V porovnání s režimem eMTB od Bosche je automatický režim od Panasonicu mnohem účinnější při detekci jízního stylu, zejména v méně náročném terénu. Díky tomu je úspornější, přestože reaguje velmi rychle a citlivě v každém režimu.

    Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.

    • Typ motoru: Středový
    • Výkon: 250W (max 600W)
    • Max. točivý moment: 95 Nm
    • Senzory: Tlakový senzor
    • Váha: 2,95 kg
    • Hlučnost: < 55 dB


    LCD display PANASONIC 2

    LCD display PANASONIC 2
    Barevný LCD displej, který je viditelný i za silného slunečního světla nebo ve tmě. Displej má tyto funkce:
    • volbu 4 režimů asistence ECO, STANDARD, AUTO, HIGH včetně automatického módu.
    • režim AUTO vyhodnocuje styl jízdy a reguluje rozdělení síly od ECO po HIGH a tím šetří spotřebu energie a prodlužuje dojezd
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
    • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
    • denní a noční režim (podsvícení displeje)
    • ukazatel stavu nabití baterie
    • konektor microUSB


    Baterie LG Li-Ion 36V / 720Wh (20Ah)
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie LG Li-Ion 36V / 720Wh (20Ah)


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo CRUSSIS

    Informace o značce CRUSSIS

    Český výrobce kol a koloběžek Crussis funguje na českém trhu od roku 2013.

    V roce 2015 byla otevřena nová výrobní linka kol s kapacitou 8000 kusů ročně s možností navýšení až na 20.000 kusů a byla spuštěna výrobní linka do detailů vyladěných koloběžek Crussis.

    Koloběžky se od roku 2016 prodávají v 8 evropských zemích a USA.

    Od roku 2018 došlo k modernizaci výrobní linky a rozšíření výrobní řady o karbonové horské elektrokolo s pevným rámem o váze 20,9 kg a celoodpružené horské elektrokolo pro ještě hladší jízdu v náročném terénu.

    V roce 2019 sestává tváří značky Crussis mezinárodní sportovní ikona a hokejová legenda Jaromír Jágr, který značku rychle posunuje zase o kousek dál. Za zmínku stojí limitovaná edice 100ks kol Jágr-68 s vlastnoručním podpisem a také zařazení středových motorů značky Bosch do nabídky elektrokol.

    Technické parametry

    Výrobce CRUSSIS
    Modelový rok 2024
    Rám AL6061
    Motor Středový PANASONIC GX Ultimate 95Nm
    Baterie LG Li-Ion 36V / 720Wh (20Ah)
    Displej LCD display PANASONIC 2
    Vidlice ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29
    Řidítka CRUSSIS AL 31,8 mm, šířka 760mm
    Představec CRUSSIS AL 60mm, úhel 7°
    Náboje CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
    Velikost kol 29
    Ráfky CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
    Pláště MAXXIS REKON RACE 29 x 2,40
    Brzdy SHIMANO Deore BR-MT410 hydraulická, 180mm/160mm
    Převodník SRAM X-SYNC 2 38Z, CRS ISIS 170mm
    Přehazovačka SRAM SX Eagle, 12 rychlostí
    Řazení SRAM SX Eagle
    Řetěz SRAM SX Eagle, 12 rychlostí
    Sedlovka CRUSSIS se zámkem, 30,4, 350 nebo 400mm
    Sedlo Selle ROYAL
    Nosnost 120kg
    Součást balení RychloNabíječka 4A

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig