Horské elektrokolo FANTIC Rampage 1.4 LITITED EDITION 2024 má karbonový rám v barvě ČERNÁ, kola 29 palců, středový motor TQ HPR-50Nm, baterii Integrovaná 360Wh 10Ah 36V Li-ion, přehazovačku Sram GX Eagle Transmission 12rychlostí, 10-52z, brzdy hydraulické kotoučové Magura MT8 Pro, 2 pístová Braking S3 Battfly, Braking S3 Battfly, 180mm 6 děr. Odpružení zajistí vidlice vzduchová FOX 34 FACTORY, zdvih 140mm, orange, EVOL Air Spring, GRIP 2 a tlumič Vzduchový FOX FLOAT FACTORY, 190x45mm.
Horské elektrokolo FANTIC Rampage 1.4 LITITED EDITION 2024 má karbonový rám v barvě ČERNÁ. Moderní vestavěná baterie Integrovaná 360Wh 10Ah 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo Rampage 1.4 LITITED EDITION nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je nabíječka.
Středový motor TQ HPR-50Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské elektrokolo FANTIC Rampage 1.4 LITITED EDITION 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. FANTIC Rampage 1.4 LITITED EDITION nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
FANTIC Rampage 1.4 LITITED EDITION 2024 má kola 29 palců a pláště Vittoria Syerra – 29″x 2,4. Brzdy hydraulické kotoučové Magura MT8 Pro, 2 pístová Braking S3 Battfly, Braking S3 Battfly, 180mm 6 děr a o tlumení se stará vzduchová FOX 34 FACTORY, zdvih 140mm, orange, EVOL Air Spring, GRIP 2 a tlumič Vzduchový FOX FLOAT FACTORY, 190x45mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Srdcem převodovky pro elektrokola skupiny TQ je HPR50 neboli válečková harmonická převodovka s točivým momentem 50 Nm. Co je to válečková harmonická převodovka? Jedná se o relativně jednoduchý, avšak geniální pohonný mechanismus, který pracuje podobně jako rotační motor, avšak je mnohem propracovanější. Vnitřně se skládá ze tří soustředných přesných kusů: eliptického generátoru vln, vnitřního pružného ozubeného kola a tuhého ozubeného kola, které zajišťují pohyb vpřed a jsou zároveň malé a lehké. Oproti tradičním ozubeným řemenovým pohonům je válečková harmonická převodovka menší, výkonnější, hladší a odolnější.
Dvoupalcový displej je zarovnaný s horní trubkou a není z boku vidět. Z pohledu shora však jasně a ostře ukazuje všechny podrobnosti o jízdě. Jasný kontrast zaručuje viditelnost i v oslnivém slunci a poskytuje dostatek informací, které jsou užitečné a zbytečně nezahlcují. Systém se zapíná a vypíná jediným tlačítkem, kterým lze přepínat mezi jednotlivými obrazovkami.
Malý, nenápadný a snadno použitelný. Ovladač na řídítkách vyvinutý konkrétně pro elektrokola má dvě tlačítka, která umožňují přepínat mezi úrovněmi podpory, zapínat funkci podpory při chůzi s kolem a vypínat podporu, i když máte ruce na gripech. Ovladač lze snadno odpojit, když potřebujete vyměnit nebo namontovat komponenty.
Jednoduchý praktický displej umístěný v rámu kola s dálkovým ovládáním na řidítkách má:
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Fantic! To nejlepší z Japonska se špetkou Itálie! Jsme italským🇮🇹 výrobcem jak silničních, tak off-roadových motocyklů a elektrokol.🏍️💨🚴 Máme více než 50 let zkušeností a neukojitelnou vášeň k off-roadu, kterou přenášíme do výroby, z níž pak vychází neskutečné stroje pro každodenní zábavu.🤩 Používáme prvotřídní ověřené japonské komponenty doplněné o špetku🤌 italského charakteru, díky kterému v našem sedle zažijete ještě více emocí a návalů adrenalinu. 😈 My jsme Fantic! 😎
Výrobce | FANTIC |
---|---|
Modelový rok | 2024 |
Rám | Karbonový |
Motor | Středový TQ HPR-50Nm |
Baterie | Integrovaná 360Wh 10Ah 36V Li-ion |
Displej | TFT rámový display TQ-HPR50 E-Bike System |
Vidlice | Vzduchová FOX 34 FACTORY, zdvih 140mm, orange, EVOL Air Spring, GRIP 2 |
Tlumič | Vzduchový FOX FLOAT FACTORY, 190x45mm |
Řidítka | FSA KFX UD Carbon Ø31,8 flat 760mm |
Představec | FSA NS ICR 10°AO 70mm Ø31,8 |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | FSA KFX Carbon – 29″ |
Pláště | Vittoria Syerra – 29″x 2,4 |
Brzdy | Hydraulické kotoučové Magura MT8 Pro, 2 pístová Braking S3 Battfly, Braking S3 Battfly, 180mm 6 děr |
Převodník | Kliky FSA Carbon 170/175mm |
Přehazovačka | Sram GX Eagle Transmission 12rychlostí, 10-52z |
Řazení | Sram GX Eagle AXS |
Řetěz | Sram GX Eagle Transmission |
Sedlovka | FOX TRANSFER FACTORY |
Sedlo | Selle Italia Novus Boost X-Cross Superflow |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 16,7kg |