Horské celoodpružené elektrokolo KELLYS THEOS F60 SH 2025 má karbonový kellys theos 2024 f100 carbon-aramid composite rám v barvě SILVER BLACK, kola 29/27,5 palců, středový motor SHIMANO EP8 85Nm, baterii KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820 Wh / capacity 23 Ah, co-developed by Kellys-BMZ, přehazovačku SHIMANO Deore XT Linkglide M8130 (direct mount), brzdy hydraulické kotoučové SHIMANO Deore M6120, přední SHIMANO RT64 220mm / zadní SHIMANO EM300 203mm. Odpružení zajistí vidlice vzduchová ROCK SHOX Domain R (29) Boost, 150 mm, 38mm stanchions, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15 mm thru axle a tlumič Vzduchový ROCK SHOX Super Deluxe Select+ RT, DebonAir+ / Open-Threshold (210x55 mm).
Horské celoodpružené elektrokolo KELLYS THEOS F60 SH 2025 má karbonový kellys theos 2024 f100 carbon-aramid composite rám v barvě SILVER BLACK. Moderní vestavěná baterie KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820 Wh / capacity 23 Ah, co-developed by Kellys-BMZ umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské celoodpružené elektrokolo THEOS F60 SH nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je ano.
Středový motor SHIMANO EP8 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské celoodpružené elektrokolo KELLYS THEOS F60 SH 2025 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské celoodpružené elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. KELLYS THEOS F60 SH nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
KELLYS THEOS F60 SH 2025 má kola 29/27,5 palců a pláště SCHWALBE Magic Mary Evo Super Trail 62-622 (29x2.40) Tubeless/Big Betty Evo Super Trail 65-584 (27.5. Brzdy hydraulické kotoučové SHIMANO Deore M6120, přední SHIMANO RT64 220mm / zadní SHIMANO EM300 203mm a o tlumení se stará vzduchová ROCK SHOX Domain R (29) Boost, 150 mm, 38mm stanchions, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15 mm thru axle a tlumič Vzduchový ROCK SHOX Super Deluxe Select+ RT, DebonAir+ / Open-Threshold (210x55 mm).
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské celoodpružené elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Vše začalo na Slovensku před více než 25 lety, když zakladatelé Kellys, dva mladí bratři - Peter a Brano Divinec, trávili nespočet hodin jízdou na kolech po krásných slovenských horách.
Zakladatelé Kellys pochopili, že kolo je v jejich životě významným prvkem a bez něj se nemohli cítit kompletní. Chtěli se podělit o své zkušenosti s ostatními lidmi, aby se cítili stejně. Chtěli dát ostatním to, co vědí nejlépe - kolo.
Trvalo jen dva roky od začátku než překonali hranici 30.000 prodaných kol.
V dnešní době Kellys vyváží kola do více než 35 zemí světa a díky tisícům prodaných kol každý rok se staly známou značkou jízdních kol a elektrokol.
Výrobce | KELLYS |
---|---|
Modelový rok | 2025 |
Rám | Karbonový KELLYS THEOS 2024 F100 Carbon-Aramid Composite |
Motor | Středový SHIMANO EP8 85Nm |
Baterie | KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 820 Wh / capacity 23 Ah, co-developed by Kellys-BMZ |
Displej | LCD display SHIMANO STEPS SC-E5000 |
Vidlice | Vzduchová ROCK SHOX Domain R (29) Boost, 150 mm, 38mm stanchions, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15 mm thru axle |
Tlumič | Vzduchový ROCK SHOX Super Deluxe Select+ RT, DebonAir+ / Open-Threshold (210x55 mm) |
Řidítka | KLS Alm/En 70 RiseBar - diam 31.8mm / rise 25mm / šířka 780mm |
Představec | KLS Alm/En 50 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / délka 60mm |
Náboje | SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 děr) |
Velikost kol | 29/27,5 |
Ráfky | KLS Bender Disc (přední 622x38 / zadní 584x38 / 32 děr) |
Pláště | SCHWALBE Magic Mary Evo Super Trail 62-622 (29x2.40) Tubeless/Big Betty Evo Super Trail 65-584 (27.5 |
Brzdy | Hydraulické kotoučové SHIMANO Deore M6120, přední SHIMANO RT64 220mm / zadní SHIMANO EM300 203mm |
Převodník | SHIMANO EP6 EM600 / CRE70-B (34T) - délka 170mm |
Přehazovačka | SHIMANO Deore XT Linkglide M8130 (direct mount) |
Řazení | SHIMANO Deore XT Linkglide SL-M8130-R Rapidfire Plus (I-Spec EV) |
Řetěz | SHIMANO Linkglide CN-LG500 (122 článků) |
Sedlovka | LIMOTEC A1 Remote Telescopic - diam 30.9mm / délka 445mm, zdvih 150mm |
Sedlo | Fizik Taiga, S-alloy rails |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 23,5kg |
Součást balení | Nabíječka |