Trekové elektrokolo LEVIT ATLAS low 630 Wh 2024 má hliníkový alloy 6061 rám v barvě GARNET PEARL MATT, kola 29 palců, středový motor Bafang M410 80Nm, baterii Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Altus M2000, 9 rychlostí, 11-36z., brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT200 (180mm kotouč). Odpružení zajistí vidlice pružinová SR Suntour XCM32 ATB NLO (120mm, se zamykáním z korunky).
Trekové elektrokolo LEVIT ATLAS low 630 Wh 2024 má hliníkový alloy 6061 rám v barvě GARNET PEARL MATT. Moderní vestavěná baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové elektrokolo ATLAS low 630 Wh má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je levit 4a.
Středový motor Bafang M410 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Trekové elektrokolo LEVIT ATLAS low 630 Wh 2024 je vybaveno blatníky. Toto trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. LEVIT ATLAS low 630 Wh je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
LEVIT ATLAS low 630 Wh 2024 má kola 29 palců a pláště Schwalbe Smart Sam Skinwall 29 x 2,25" (57 - 622). Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT200 (180mm kotouč) a o tlumení se stará pružinová SR Suntour XCM32 ATB NLO (120mm, se zamykáním z korunky).
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.
Středový motor Bafang M410 je novinkou pro rok 2023 a jedná se o facelift nejvíce prodávaného středového motoru na světě Bafang M400 zvaného MaxDrive. Jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Novější M410 je o 0,5kg lehčí jinak má stejné parametry 80Nm 250W(500W). Motor je vybaven tlakovým senzorem. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
LEVIT - 30 let vývoje kol jsme vložili do jednoho rozhodnutí: začít znovu!
V roce 1991 jsme začali životní jízdu po světě kol. Za tu dobu jsme nabrali tuny zkušeností v mateřské společnosti BP Lumen, v Úpici jsme vyrobili tisíce kol. A přesto jsme chtěli začít zase znovu, znovu budovat něco nového. Jsme přesvědčeni, že kolo a vše kolem něj, je medicína na náš uspěchaný život. Kolo, které pomůže lidem lépe se přemisťovat po zahlcených městech, radostněji trávit volný čas a bezpečněji se pouštět za dobrodružstvím.
A v neposlední řadě chceme přivést výrobu zpět do Evropy, abychom zajistili potřebnou kvalitu, lepší dodací lhůty a poprodejní služby našim zákazníkům (nejen) po celé Evropě.
Vítejte v rodině LEVIT!
Výrobce | LEVIT |
---|---|
Modelový rok | 2024 |
Rám | Hliníkový Alloy 6061 |
Motor | Středový Bafang M410 80Nm |
Baterie | Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion |
Displej | TFT LCD display Bafang DP-C190 |
Vidlice | Pružinová SR Suntour XCM32 ATB NLO (120mm, se zamykáním z korunky) |
Řidítka | Spec Phase 31,8 x 720mm |
Představec | Spec Phase 80mm |
Náboje | Formula DC-20LW/Formula DC-22LW |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | Remerx Rocky Disc (622 x 22 mm) |
Pláště | Schwalbe Smart Sam Skinwall 29 x 2,25" (57 - 622) |
Brzdy | Hydraulické kotoučové Shimano MT200 (180mm kotouč) |
Převodník | Bafang NW (170mm, 38z.) |
Přehazovačka | Shimano Altus M2000, 9 rychlostí, 11-36z. |
Řazení | Shimano Altus M2000 |
Řetěz | KMC X9 gray |
Sedlovka | Spec Phase 30,9 x 400mm |
Sedlo | Spec |
Světla | Přední a zadní |
Stojánek | Ano |
Blatníky | Ano |
Nosič | Ano |
Nosnost | 120kg |
Součást balení | Levit 4A |