LEVIT
ATLAS SE 468 low barva ANTHRACITE PEARL MATT 27,5"

Trekové elektrokolo LEVIT ATLAS SE 468 low 2024 má hliníkový alloy 6061 rám v barvě ANTHRACITE PEARL MATT, kola 27,5 palců, středový motor Bafang M400 MaxDrive 80Nm, baterii Levit SP2.1 13Ah 468Wh 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Altus M2000, brzdy zoom HB-875 (180mm kotouč). Odpružení zajistí vidlice sR Suntour XCM HLO 100mm, se zamykáním z korunky.

VYPRODÁNO

Varianty

LEVIT ATLAS SE 468 low 2024
ANTHRACITE PEARL MATT

elektrokolo

Trekové elektrokolo LEVIT ATLAS SE 468 low 2024 má hliníkový alloy 6061 rám v barvě ANTHRACITE PEARL MATT. Moderní vestavěná baterie Levit SP2.1 13Ah 468Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové elektrokolo ATLAS SE 468 low má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je levit 2a.

Středový motor Bafang M400 MaxDrive 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Trekové elektrokolo LEVIT ATLAS SE 468 low 2024 je vybaveno blatníky. Toto trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. LEVIT ATLAS SE 468 low je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.

LEVIT ATLAS SE 468 low 2024 má kola 27,5 palců a pláště CST Gaballero 27,5 x 2,25" (57 - 584). Brzdy zoom HB-875 (180mm kotouč) a o tlumení se stará sR Suntour XCM HLO 100mm, se zamykáním z korunky.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Středový elektromotor Bafang M400 MaxDrive 80Nm

    Středový elektromotor Bafang M400 MaxDrive 80Nm

    Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.

    Středový motor Bafang MaxDrive M400 je nejvíce prodávaný středový motor na světě a jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Motor je vybaven jak snímačem torzním (tlakovým) snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

    • Typ motoru: Středový
    • Výkon: 250W (500W)
    • Max. točivý moment: 80 Nm
    • Senzory: Tlakový snímač
    • Váha: 3,8 kg
    • Hlučnost: < 55 dB


    LCD barevný display Bafang DP-C18

    LCD barevný display Bafang DP-C18
    Velmi oblíbený přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
    • volbu 5 režimů asistence
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
    • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
    • denní a noční režim (podsvícení displeje)
    • ukazatel stavu nabití baterie

    Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.



    Baterie Levit SP2.1 13Ah 468Wh 36V Li-ion
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie Levit SP2.1 13Ah 468Wh 36V Li-ion


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo LEVIT

    Informace o značce LEVIT

    LEVIT - 30 let vývoje kol jsme vložili do jednoho rozhodnutí: začít znovu!

    V roce 1991 jsme začali životní jízdu po světě kol. Za tu dobu jsme nabrali tuny zkušeností v mateřské společnosti BP Lumen, v Úpici jsme vyrobili tisíce kol. A přesto jsme chtěli začít zase znovu, znovu budovat něco nového. Jsme přesvědčeni, že kolo a vše kolem něj, je medicína na náš uspěchaný život. Kolo, které pomůže lidem lépe se přemisťovat po zahlcených městech, radostněji trávit volný čas a bezpečněji se pouštět za dobrodružstvím.

    A v neposlední řadě chceme přivést výrobu zpět do Evropy, abychom zajistili potřebnou kvalitu, lepší dodací lhůty a poprodejní služby našim zákazníkům (nejen) po celé Evropě.

    Vítejte v rodině LEVIT!

    Technické parametry

    Výrobce LEVIT
    Modelový rok 2024
    Rám Hliníkový Alloy 6061
    Motor Středový Bafang M400 MaxDrive 80Nm
    Baterie Levit SP2.1 13Ah 468Wh 36V Li-ion
    Displej LCD barevný display Bafang DP-C18
    Vidlice SR Suntour XCM HLO 100mm, se zamykáním z korunky
    Řidítka Spec Phase 31,8 x 720mm
    Představec Spec Phase 60mm
    Náboje Formula DC-20LW/Formula DC-22LW
    Velikost kol 27,5
    Ráfky Remerx Rocky Disc (584 x 22mm)
    Pláště CST Gaballero 27,5 x 2,25" (57 - 584)
    Brzdy Zoom HB-875 (180mm kotouč)
    Převodník Bafang NW (170mm, 38z.)
    Přehazovačka Shimano Altus M2000
    Řazení Shimano Altus M2000
    Řetěz KMC X9
    Sedlovka Spec Phase 30,9x350mm
    Sedlo Spec Sport
    Světla Přední a zadní
    Stojánek Ano
    Blatníky Ano
    Nosič Ano
    Nosnost 120kg
    Součást balení Nabíječka 2A

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig