Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   

LEVIT
MUAN MX 3 630 mid barva TURQUOISE PEARL 27,5"

Horské elektrokolo LEVIT MUAN MX 3 630 mid 2024 má hliníkový rám v barvě TURQUOISE PEARL, kola 27,5 palců, středový motor Bafang M410 80Nm, baterii Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion, přehazovačku Microshift RD-M46L 9 rychlostí 11-36z, 1x9, brzdy hydraulické Zoom HB-875 (180mm disc). Odpružení zajistí vidlice rST Gila TnL (100 mm, lock-out).

VYPRODÁNO

Varianty

produkt LEVIT 2024 MUAN MX 3 630 mid (27,5")
TURQUOISE PEARL
  • M
  • S
  • 16"
  • 18"

VYPRODÁNO

produkt LEVIT 2024 MUAN MX 3 630 mid (27,5")
RASPBERRY PEARL
  • M
  • S
  • 16"
  • 18"

VYPRODÁNO

LEVIT MUAN MX 3 630 mid 2024
TURQUOISE PEARL

elektrokolo

Horské elektrokolo LEVIT MUAN MX 3 630 mid 2024 má hliníkový rám v barvě TURQUOISE PEARL. Moderní vestavěná baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo MUAN MX 3 630 mid má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je levit 4a.

Středový motor Bafang M410 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Horské elektrokolo LEVIT MUAN MX 3 630 mid 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. LEVIT MUAN MX 3 630 mid nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.

LEVIT MUAN MX 3 630 mid 2024 má kola 27,5 palců a pláště CST Gaballero 27,5 x 2,25" (57 - 584). Brzdy hydraulické Zoom HB-875 (180mm disc) a o tlumení se stará rST Gila TnL (100 mm, lock-out).

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.

Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:



    Středový elektromotor Bafang M410 80Nm

    Středový elektromotor Bafang M410 80Nm

    Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.

    Středový motor Bafang M410 je novinkou pro rok 2023 a jedná se o facelift nejvíce prodávaného středového motoru na světě Bafang M400 zvaného MaxDrive. Jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Novější M410 je o 0,5kg lehčí jinak má stejné parametry 80Nm 250W(500W). Motor je vybaven tlakovým senzorem. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

    • Typ motoru: Středový
    • Výkon: 250W (500W)
    • Max. točivý moment: 80 Nm
    • Senzory: Tlakový snímač
    • Váha: 3,4 kg
    • Hlučnost: < 55 dB


    TFT LCD display Bafang DP-C190

    TFT LCD display Bafang DP-C190
    Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
    • volbu 5 režimů asistence
    • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
    • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
    • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
    • denní a noční režim (podsvícení displeje)
    • ukazatel stavu nabití baterie


    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion
    a reálný dojezd

    • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
    • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
    • Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
    • Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
    • Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
    • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion


    Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

    Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

    • Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
    • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
    • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
    • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
    • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
    • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.


    logo LEVIT

    Informace o značce LEVIT

    LEVIT - 30 let vývoje kol jsme vložili do jednoho rozhodnutí: začít znovu!

    V roce 1991 jsme začali životní jízdu po světě kol. Za tu dobu jsme nabrali tuny zkušeností v mateřské společnosti BP Lumen, v Úpici jsme vyrobili tisíce kol. A přesto jsme chtěli začít zase znovu, znovu budovat něco nového. Jsme přesvědčeni, že kolo a vše kolem něj, je medicína na náš uspěchaný život. Kolo, které pomůže lidem lépe se přemisťovat po zahlcených městech, radostněji trávit volný čas a bezpečněji se pouštět za dobrodružstvím.

    A v neposlední řadě chceme přivést výrobu zpět do Evropy, abychom zajistili potřebnou kvalitu, lepší dodací lhůty a poprodejní služby našim zákazníkům (nejen) po celé Evropě.

    Vítejte v rodině LEVIT!

    Technické parametry

    Výrobce LEVIT
    Modelový rok 2024
    Rám Hliníkový
    Motor Středový Bafang M410 80Nm
    Baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion
    Displej TFT LCD display Bafang DP-C190
    Vidlice RST Gila TnL (100 mm, lock-out)
    Řidítka Spec Phase 31,8 x 720mm (17
    Představec Spec Phase 60mm
    Náboje Formula DC-20LW/Formula DC-22LW
    Velikost kol 27,5
    Ráfky Remerx Rocky Disc (584 x 22mm)
    Pláště CST Gaballero 27,5 x 2,25" (57 - 584)
    Brzdy Hydraulické Zoom HB-875 (180mm disc)
    Převodník Bafang NW 170mm 38z
    Přehazovačka Microshift RD-M46L 9 rychlostí 11-36z, 1x9
    Řazení Microshift Marvo-LT
    Řetěz KMC X9
    Sedlovka Spec Phase 30,9 x 350mm
    Sedlo Spec Sport
    Nosnost 120kg
    Součást balení Levit 4A

    Související produkty

    oblíbené značky

    Sledujte nás na instagramu
    instagram
    ig
    ig
    ig
    ig
    ig