Trekové elektrokolo LEVIT MUSCA MX 630 low 2024 má hliníkový rám v barvě LATTE, kola 28 palců, středový motor Bafang M400 MaxDrive 80Nm, baterii Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Altus M2000 9 rychlostí 11-36z., brzdy hydraulické kotoučové Zoom HB-875 (180mm disc). Odpružení zajistí vidlice pružinová RST Volant TnL (80mm, se zamykáním z korunky) / SR Suntour NEX-E25 HLO (75mm, se zamykáním z korunky).
Trekové elektrokolo LEVIT MUSCA MX 630 low 2024 má hliníkový rám v barvě LATTE. Moderní vestavěná baterie Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové elektrokolo MUSCA MX 630 low má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je levit 4a.
Středový motor Bafang M400 MaxDrive 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Trekové elektrokolo LEVIT MUSCA MX 630 low 2024 je vybaveno blatníky. Toto trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. LEVIT MUSCA MX 630 low je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
LEVIT MUSCA MX 630 low 2024 má kola 28 palců a pláště CST Leon 28 x 1,60" (44 - 622) / Schwalbe Energizer 28 x 1,75" (47-622). Brzdy hydraulické kotoučové Zoom HB-875 (180mm disc) a o tlumení se stará pružinová RST Volant TnL (80mm, se zamykáním z korunky) / SR Suntour NEX-E25 HLO (75mm, se zamykáním z korunky).
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.
Středový motor Bafang MaxDrive M400 je nejvíce prodávaný středový motor na světě a jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Motor je vybaven jak snímačem torzním (tlakovým) snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
LEVIT - 30 let vývoje kol jsme vložili do jednoho rozhodnutí: začít znovu!
V roce 1991 jsme začali životní jízdu po světě kol. Za tu dobu jsme nabrali tuny zkušeností v mateřské společnosti BP Lumen, v Úpici jsme vyrobili tisíce kol. A přesto jsme chtěli začít zase znovu, znovu budovat něco nového. Jsme přesvědčeni, že kolo a vše kolem něj, je medicína na náš uspěchaný život. Kolo, které pomůže lidem lépe se přemisťovat po zahlcených městech, radostněji trávit volný čas a bezpečněji se pouštět za dobrodružstvím.
A v neposlední řadě chceme přivést výrobu zpět do Evropy, abychom zajistili potřebnou kvalitu, lepší dodací lhůty a poprodejní služby našim zákazníkům (nejen) po celé Evropě.
Vítejte v rodině LEVIT!
Výrobce | LEVIT |
---|---|
Modelový rok | 2024 |
Rám | Hliníkový |
Motor | Středový Bafang M400 MaxDrive 80Nm |
Baterie | Levit SP2.1 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion |
Displej | LCD barevný display Bafang DP-C18 |
Vidlice | Pružinová RST Volant TnL (80mm, se zamykáním z korunky) / SR Suntour NEX-E25 HLO (75mm, se zamykáním z korunky) |
Řidítka | Spec Phase 31,8 x 680mm |
Představec | Spec adjustable 31,8 x 105mm |
Náboje | Formula DC-20LW / Formula DC-22LW |
Velikost kol | 28 |
Ráfky | Remerx Rocky Disc (622 x 22mm) |
Pláště | CST Leon 28 x 1,60" (44 - 622) / Schwalbe Energizer 28 x 1,75" (47-622) |
Brzdy | Hydraulické kotoučové Zoom HB-875 (180mm disc) |
Převodník | Bafang NW 170mm 44z |
Přehazovačka | Shimano Altus M2000 9 rychlostí 11-36z. |
Řazení | Shimano Altus M2000 |
Řetěz | KMC X9 |
Sedlovka | Spec Phase 30,9 x 350mm |
Sedlo | Spec Sport |
Světla | Přední a zadní |
Stojánek | Ano |
Blatníky | Ano |
Nosič | Ano |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 27,7kg |
Součást balení | Levit 4A |