Horské elektrokolo MONDRAKER DUSK 2023 má hliníkový rám v barvě BLACK/DESERT GREY/ORANGE, kola 29 palců, středový motor SHIMANO EP6 85Nm, baterii Simplo internal 20Ah/720Wh, přehazovačku Sram SX Eagle 12 rychlostí 11-50z, brzdy hydraulické kotoučové Sram DB8 200mm. Odpružení zajistí vidlice vzduchová RockShox Deluxe Select R zdvih 160mm se zamykáním na korunce a tlumič Vzduchový RockShox Deluxe Select R.
Horské elektrokolo MONDRAKER DUSK 2023 má hliníkový rám v barvě BLACK/DESERT GREY/ORANGE. Moderní vestavěná baterie Simplo internal 20Ah/720Wh umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo DUSK nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je rychlonabÍjeČka bosch 4a.
Středový motor SHIMANO EP6 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské elektrokolo MONDRAKER DUSK 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. MONDRAKER DUSK nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
MONDRAKER DUSK 2023 má kola 29 palců a pláště Maxxis Minion DHF/DHR 29x2.6. Brzdy hydraulické kotoučové Sram DB8 200mm a o tlumení se stará vzduchová RockShox Deluxe Select R zdvih 160mm se zamykáním na korunce a tlumič Vzduchový RockShox Deluxe Select R.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Nový středový motor SHIMANO EP6 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP6 (DU-EP600) je stejně jako EP8 schopna vyvinout točivý moment 85 Nm, ale narozdíl od EP8, který je uložen v hořčíkovém (magnesiovém) obalu je EP6 uložena v hliníku, díky čemuž je asi o 300g težší. Vzhledem k velkému cenovému rozdílu mezi EP6 a EP8 jistě spousta jezdců ocení nižší cenu i přes vyšší hmotnost motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP6 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Mondraker byl, je a také bude značkou, která se bude maximálně snažit být vždy na úplné technologické špičce ve vývoji a implementaci nových technologií, postupů a také používání těch nejmodernějších komponentů.
V Září 2021 tak byl dokončen dlouholetý projekt nového centrály značky ve Španělském Alicante. Nová vysoce moderní budova vyjadřuje přesně image značky, která se spokojí pouze s tím nejlepším. Probíhá zde veškerý vývoj, design a také kompletní montáž kol, která jsou pečlivě kontrolována.
Každý zde si ale uvědomuje, že je důležité neusnout na vavřínech a neustále posouvat limity vpřed, samozřejmě svou vlastní cestou.
Mondraker. The way forward.
Výrobce | MONDRAKER |
---|---|
Modelový rok | 2023 |
Rám | Hliníkový |
Motor | Středový SHIMANO EP6 85Nm |
Baterie | Simplo internal 20Ah/720Wh |
Displej | LCD display Shimano EN600 |
Vidlice | Vzduchová RockShox Deluxe Select R zdvih 160mm se zamykáním na korunce |
Tlumič | Vzduchový RockShox Deluxe Select R |
Řidítka | Onoff Krypton 1.0 double butted 6061 alloy, rise: 20mm, width: 800mm, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore |
Představec | Onoff Sulfur FG 30mm, 31.8mm barbore |
Náboje | Formula DC711 15x110/EHL148 12x148 |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | MDK-HP1 29 |
Pláště | Maxxis Minion DHF/DHR 29x2.6 |
Brzdy | Hydraulické kotoučové Sram DB8 200mm |
Převodník | Sram X-Sync 2 Eagle 34z |
Přehazovačka | Sram SX Eagle 12 rychlostí 11-50z |
Řazení | Sram SX Eagle |
Řetěz | Sram SX Eagle |
Sedlovka | Onoff Pija dropper internal |
Sedlo | MDK ebike black |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 24,8kg |
Součást balení | Rychlonabíječka 4A |