Horské elektrokolo MONDRAKER NEAT R 2024 má karbonový rám v barvě CARBON/RACING SILVER/BRONZE, kola 29 palců, středový motor TQ HPR-50Nm, baterii TQ HPR-50 9,7Ah/360Wh, přehazovačku Sram GX Eagle 12 rychlostí 11-50z, brzdy hydraulické kotoučové Sram G2 R 200mm. Odpružení zajistí vidlice fox 36 29 Float GRIP EVOL Performance zdvih 160mm se zamykáním na korunce a tlumič Fox Float X Performance EVOL.
Horské elektrokolo MONDRAKER NEAT R 2024 má karbonový rám v barvě CARBON/RACING SILVER/BRONZE. Moderní vestavěná baterie TQ HPR-50 9,7Ah/360Wh umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo NEAT R nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je nabÍjeČka 2a.
Středový motor TQ HPR-50Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské elektrokolo MONDRAKER NEAT R 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. MONDRAKER NEAT R nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
MONDRAKER NEAT R 2024 má kola 29 palců a pláště Maxxis Minion DHF 29x2.5/DHR 29x2.4. Brzdy hydraulické kotoučové Sram G2 R 200mm a o tlumení se stará fox 36 29 Float GRIP EVOL Performance zdvih 160mm se zamykáním na korunce a tlumič Fox Float X Performance EVOL.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Srdcem převodovky pro elektrokola skupiny TQ je HPR50 neboli válečková harmonická převodovka s točivým momentem 50 Nm. Co je to válečková harmonická převodovka? Jedná se o relativně jednoduchý, avšak geniální pohonný mechanismus, který pracuje podobně jako rotační motor, avšak je mnohem propracovanější. Vnitřně se skládá ze tří soustředných přesných kusů: eliptického generátoru vln, vnitřního pružného ozubeného kola a tuhého ozubeného kola, které zajišťují pohyb vpřed a jsou zároveň malé a lehké. Oproti tradičním ozubeným řemenovým pohonům je válečková harmonická převodovka menší, výkonnější, hladší a odolnější.
Dvoupalcový displej je zarovnaný s horní trubkou a není z boku vidět. Z pohledu shora však jasně a ostře ukazuje všechny podrobnosti o jízdě. Jasný kontrast zaručuje viditelnost i v oslnivém slunci a poskytuje dostatek informací, které jsou užitečné a zbytečně nezahlcují. Systém se zapíná a vypíná jediným tlačítkem, kterým lze přepínat mezi jednotlivými obrazovkami.
Malý, nenápadný a snadno použitelný. Ovladač na řídítkách vyvinutý konkrétně pro elektrokola má dvě tlačítka, která umožňují přepínat mezi úrovněmi podpory, zapínat funkci podpory při chůzi s kolem a vypínat podporu, i když máte ruce na gripech. Ovladač lze snadno odpojit, když potřebujete vyměnit nebo namontovat komponenty.
Jednoduchý praktický displej umístěný v rámu kola s dálkovým ovládáním na řidítkách má:
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Mondraker byl, je a také bude značkou, která se bude maximálně snažit být vždy na úplné technologické špičce ve vývoji a implementaci nových technologií, postupů a také používání těch nejmodernějších komponentů.
V Září 2021 tak byl dokončen dlouholetý projekt nového centrály značky ve Španělském Alicante. Nová vysoce moderní budova vyjadřuje přesně image značky, která se spokojí pouze s tím nejlepším. Probíhá zde veškerý vývoj, design a také kompletní montáž kol, která jsou pečlivě kontrolována.
Každý zde si ale uvědomuje, že je důležité neusnout na vavřínech a neustále posouvat limity vpřed, samozřejmě svou vlastní cestou.
Mondraker. The way forward.
Výrobce | MONDRAKER |
---|---|
Modelový rok | 2024 |
Rám | Karbonový |
Motor | Středový TQ HPR-50Nm |
Baterie | TQ HPR-50 9,7Ah/360Wh |
Displej | TFT rámový display TQ-HPR50 E-Bike System |
Vidlice | Fox 36 29 Float GRIP EVOL Performance zdvih 160mm se zamykáním na korunce |
Tlumič | Fox Float X Performance EVOL |
Řidítka | Onoff Krypton 1.0 31.8mm barbore |
Představec | Onoff Sulfur FG 30mm, 31.8mm barbore |
Náboje | Mavic Boost 15x110/12x148 |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | Mavic E-CrossRide 29 |
Pláště | Maxxis Minion DHF 29x2.5/DHR 29x2.4 |
Brzdy | Hydraulické kotoučové Sram G2 R 200mm |
Převodník | Sram X-Sync 2 Eagle 34z |
Přehazovačka | Sram GX Eagle 12 rychlostí 11-50z |
Řazení | Sram Trigger NX Eagle |
Řetěz | Sram NX Eagle |
Sedlovka | Onoff Pija dropper internal |
Sedlo | FIZIK Terra Aidon Slim X5 |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 18,9kg |
Součást balení | Nabíječka 2A |