NORCO Fluid VLT A1 2023 má hliníkový aluminum 130mm travel rám v barvě Blue Black, kola 29 palců, středový motor SHIMANO EP8 85Nm, baterii 20Ah 720Wh 36V Li-ion, přehazovačku Shimano Deore RD-M6100 10-51z, brzdy Hydraulické Shimano BR-MT420 4 piston Metallic Pads/Shimano RT-64 203mm. Odpružení zajistí vidlice rockShox 35 Silver R Coil 140mm Travel 44mm Offset 1.8 Tapered E-MTB a tlumič RockShox Select R 210x47.5mm.
NORCO Fluid VLT A1 2023 má hliníkový aluminum 130mm travel rám v barvě Blue Black. Moderní vestavěná baterie 20Ah 720Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Fluid VLT A1 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je nabíječka.
Středový motor SHIMANO EP8 85Nm bez tlakového senzoru pomáhá bez ohledu na sílu šlápnutí. Motor začne pomáhat jakmile se otočí pedálama. Oproti zadnímu motoru reaguje středový motor okamžitě, není tam žádná prodleva. Motor bez tlakového senzoru je vhodný pro lidi, kteří z nějakého důvodu nemohou tlačit do pedálu oběma nohama stejně silně nebo vyvinou jen velmi malý tlak na pedál. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
NORCO Fluid VLT A1 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. NORCO Fluid VLT A1 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
NORCO Fluid VLT A1 2023 má kola 29 palců a pláště Maxxis Dissector 2.4" 3C/Maxx Terra/EXO+/TR. Brzdy Hydraulické Shimano BR-MT420 4 piston Metallic Pads/Shimano RT-64 203mm a o tlumení se stará rockShox 35 Silver R Coil 140mm Travel 44mm Offset 1.8 Tapered E-MTB a tlumič RockShox Select R 210x47.5mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
NORCO je kultovní kanadská značka jízdních kol a elektrokol všech kategorií. Byla založena roku 1964 a stala se celosvětovou ikonou v oblasti celoodpružených horských kol, která jsou testována v těch nejtvrdších podmínkách kanadských lesů Britské Kolumbie.
Výrobce | NORCO |
---|---|
Modelový rok | 2023 |
Rám | Hliníkový Aluminum 130mm Travel |
Motor | Středový SHIMANO EP8 85Nm |
Baterie | 20Ah 720Wh 36V Li-ion |
Displej | LCD display SHIMANO SC-EM800 |
Vidlice | RockShox 35 Silver R Coil 140mm Travel 44mm Offset 1.8 Tapered E-MTB |
Tlumič | RockShox Select R 210x47.5mm |
Řidítka | Butted 6061 Alloy 780mm 20mm Rise |
Představec | Alloy 40mm length 35mm Clamp |
Náboje | Shimano HB-MT410, 15x110mm Boost Center Lock Shimano FH-MT510 12x148mm Boost Micro Spline |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | WTB ST i30 TCS 2.0 32H 29" |
Pláště | Maxxis Dissector 2.4" 3C/Maxx Terra/EXO+/TR |
Brzdy | Hydraulické Shimano BR-MT420 4 piston Metallic Pads/Shimano RT-64 203mm |
Převodník | Aluminum 34T Narrow Wide 165mm |
Přehazovačka | Shimano Deore RD-M6100 10-51z |
Řazení | Shimano Deore SL-M6100-R |
Řetěz | Shimano Deore CN-M6100 |
Sedlovka | TranzX YSP18FL Stealth Dropper 34.9mm,100mm (S) 125mm (M) 130mm (L) |
Sedlo | WTB Volt 250 Sport |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 26kg |
Součást balení | Nabíječka |