Horské celoodpružené elektokolo NORCO Range VLT C2 2023 má karbonový carbon enduro mainframe seatstay alloy chainstay 170mm travel ride aligned rám v barvě ORANGE, kola 29 palců, středový motor SHIMANO EP8 85Nm, baterii 25Ah 900Wh 36V Li-ion, přehazovačku SRAM GX Eagle Lunar, brzdy hydraulické SRAM Code 4 Piston Metallic Pads SRAM Centerline 220mm. Odpružení zajistí vidlice rockShox ZEB Select 180mm C5 44mm Offset 1.8 Tapered E-Rated a tlumič RockShox Super Deluxe Coil Spring SELECT.
Horské celoodpružené elektokolo NORCO Range VLT C2 2023 má karbonový carbon enduro mainframe seatstay alloy chainstay 170mm travel ride aligned rám v barvě ORANGE. Moderní vestavěná baterie 25Ah 900Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské celoodpružené elektokolo Range VLT C2 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je nabíječka.
Středový motor SHIMANO EP8 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské celoodpružené elektokolo NORCO Range VLT C2 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské celoodpružené elektokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. NORCO Range VLT C2 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
NORCO Range VLT C2 2023 má kola 29 palců a pláště Maxxis Assegai 2.5 3C MaxGrip. Brzdy hydraulické SRAM Code 4 Piston Metallic Pads SRAM Centerline 220mm a o tlumení se stará rockShox ZEB Select 180mm C5 44mm Offset 1.8 Tapered E-Rated a tlumič RockShox Super Deluxe Coil Spring SELECT.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské celoodpružené elektokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
NORCO je kultovní kanadská značka jízdních kol a elektrokol všech kategorií. Byla založena roku 1964 a stala se celosvětovou ikonou v oblasti celoodpružených horských kol, která jsou testována v těch nejtvrdších podmínkách kanadských lesů Britské Kolumbie.
Výrobce | NORCO |
---|---|
Modelový rok | 2023 |
Rám | Karbonový Carbon Enduro Mainframe Seatstay Alloy Chainstay 170mm Travel Ride Aligned |
Motor | Středový SHIMANO EP8 85Nm |
Baterie | 25Ah 900Wh 36V Li-ion |
Displej | LCD display SHIMANO SC-EM800 |
Vidlice | RockShox ZEB Select 180mm C5 44mm Offset 1.8 Tapered E-Rated |
Tlumič | RockShox Super Deluxe Coil Spring SELECT |
Řidítka | 6061 Alloy 800mm 20mm Rise |
Představec | Alloy 40mm Length 35mm Clamp |
Náboje | DT Swiss 370 15x110mm Boost DT Swiss 370 12x148mm Boost |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | ethirteen LG1 DH 32H 29 |
Pláště | Maxxis Assegai 2.5 3C MaxGrip |
Brzdy | Hydraulické SRAM Code 4 Piston Metallic Pads SRAM Centerline 220mm |
Převodník | Shimano FC-EM600 34T 165mm |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle Lunar |
Řazení | SRAM GX Eagle Single Click Trigger |
Řetěz | SRAM SX Eagle |
Sedlovka | TranzX YS105 Adjustable Dropper |
Sedlo | WTB Volt 250 Sport |
Nosnost | 120kg |
Hmotnost | 27kg |
Součást balení | Nabíječka |