ROCK MACHINE Blizzard e30-29 2023
MATTE METALIC NAVY/RED/GREY - PŘEDVÁDĚCÍ KOLO č.14
PŘEDVÁDĚCÍ KOLO č.14 - ZÁRUKA 24 MĚSÍCŮ - NAJETO cca 209km - ZKONTROLOVÁNO, SEŘÍZENO - JEDNÁ SE O POUŽITÉ KOLO.
Trailové celoodpružené elektrokolo
ROCK MACHINE Blizzard e30-29 2023 má hliníkový 6061-t6 rám v barvě MATTE METALIC NAVY/RED/GREY - PŘEDVÁDĚCÍ KOLO č.14. Moderní vestavěná
baterie Integrovaná Darfon 17,5Ah 630Wh 36V umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trailové celoodpružené elektrokolo Blizzard e30-29 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je
darfon 4a smart plus charger .
Středový motor SHIMANO EP6 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Trailové celoodpružené elektrokolo ROCK MACHINE Blizzard e30-29 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto trailové celoodpružené elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. ROCK MACHINE Blizzard e30-29 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
ROCK MACHINE Blizzard e30-29 2023 má kola 29 palců a pláště PŘEDNÍ: WTB Trail Boss Comp, 29×2,4 ZADNÍ: WTB Trail Boss Comp, 29×2,4. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT420, Alhonga HJDXR 1614, 160mm / HJDXR 1814, 180mm a o tlumení se stará vzduchová RockShox Judy Silver TK, Tapered, osa 15×110mm / 130mm a tlumič vzduchový RockShox Deluxe, 210×50mm .
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Trailové celoodpružené elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Středový elektromotor SHIMANO EP6 85Nm
Nový středový motor SHIMANO EP6 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP6 (DU-EP600) je stejně jako EP8 schopna vyvinout točivý moment 85 Nm, ale narozdíl od EP8, který je uložen v hořčíkovém (magnesiovém) obalu je EP6 uložena v hliníku, díky čemuž je asi o 300g težší. Vzhledem k velkému cenovému rozdílu mezi EP6 a EP8 jistě spousta jezdců ocení nižší cenu i přes vyšší hmotnost motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP6 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
- Typ motoru: Středový
- Výkon: 250W (max 650W)
- Max. točivý moment: 85 Nm
- Senzory: Tlakový senzor
- Váha: 3,0 kg
- Hlučnost: < 52 dB
Baterie Integrovaná Darfon 17,5Ah 630Wh 36V
a reálný dojezd
- Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
- Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
- Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
- Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
- Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
- Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
- Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
- Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
- Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
- Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
- Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
- Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
Informace o značce ROCK MACHINE
Česká značka z Kopřivnice ze skupiny Bike Fun International, s.r.o. Vášeň. Poslání. Chceš-li zapalovat, musíš hořet! Od prvního náčrtu tužkou, přes testování prototypu a vychytání chyb až po hotový produkt testovaný našimi inženýry v přísných podmínkách a na trailech námi a našimi ambasadory.
Rock Machine se rodí na trailu, a proto vám dává neuvěřitelné možnosti, jak si trail užít.
Potkáme se tam!