ROCK MACHINE Crossride INT e450 Touring 2022
ČERNÁ MAT
Kvalitní trekové elektrokolo Rock Machine Crossride INT e450 Touring (2022) se sníženým rámem pro snadnější nastupování v černé barvě s nadupaným středovým motorem SPORT DRIVE o nominálním výkonu 250W (max 500W) s kroutícím momentem 90Nm a integrovanou (snadno vyndávací) baterií Sport Drive 14Ah/504Wh je vhodné jak pro jízdu po silnici a cyklostezkách tak bez problému snese i horší terén jako polní a lesní cesty.
Trekové elektrokolo je nadstandardně vybaveno kvalitními blatníky, výkonnými světly napájenými z hlavní baterie, hliníkovým nosičem, stojánkem, zámkem zadního kola AXA a odpruženou sedlovkou.
Elektrokolo má sportovní design se sníženým rámem pro snadné nastupování. Kvalitou provedení je srovnatelné s odolnějšími horskými koly. Rám je pevný a nekroutí se ani pod těžším jezdcem. Motor je zasazen do rámu a zespoda je velmi dobře krytý právě hliníkovým rámem do kterého je motor vsazen. Na atraktivnosti přidává plně integrovaná baterie v rámu o kapacitě 14Ah/504Wh, kterou je možné snadno vyjmout v případě nutnosti nabíjet mimo elektrokolo. Součástí je rychlo nabíječka s nabíjecím proudem 4A. Nabití z 0 na 100% je za 4,5 hodiny!
Při jízdě oceníte odpruženou sedlovku, příjemné gripy na řidítkách, velmi silný zátah motoru s tlakovým (torzním) snímačem, který dávkuje sílu pomoci podle toho, jakou silou cyklista šlape do pedálů. Čím silněji šlápnete, tím více motor pomůže. Jízda je tak velmi přirozená a motor není téměř slyšet.
Vzduchem tlumená zamykatelná vidlice RST Vivair E-15 TNL se zdvihem 80mm je skvěle přizpůsobivá váze cyklistky. Stačí jednoduše upravit tlak vzduchu ve vidlici a plně přizpůsobit váze jezdce a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Hydraulické kotoučové brzdy zajistí bezpečnost, protože snadno zastaví kolo i z vysoké rychlosti.
Průměr kol 29" a hrubší vzorek pláště 29x1,75 zajistí snadné dosažení vysoké rychlosti na asfaltu a zároveň výbornou ovladatelnost a pocit jistoty v terénu.
Jízda na tomto elektrokole je až překvapivě příjemná a na kolo si velmi rychle zvyknete.
Toto elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho má obvykle v nabídce TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
- M (160-185cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem
- L (175-195cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem
Středový elektromotor SPORT DRIVE 90Nm
Středový motor Sport Drive MD250S (vyrábí DAPU) nabízí neskutečně tichý chod, vysokou účinnost a skvělé rozložení váhy. Maximální výkon jednotky je 500 W, zvládne tak strmé srázy, které budeš chtít stopro pokořit. Motor je plně integrován do rámu a tato integrace motor 100% chrání i ze spodní strany. Kde se ostatní výrobci spoléhají na plastové kryty - my máme hliníkový rám! Spolu s perfektní tuhostí rámu je středová jednotka skvělou volbou pro všechna dobrodružství, kterých se budeš chtít zúčastnit.
Středový motor SPORT DRIVE je díky svému výkonu 250W (max. 500W) a síle točivého momentu až 90 N.m využit především v segmentu horských elektrokol a speed pedeleců, čemuž bezezbytku odpovídají jeho parametry.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Čím silněji se šlápne do pedálů, tím větší pomoc motor vrátí.
- Typ motoru: Středový
- Výkon: 250W (max 500W)
- Max. točivý moment: 90 Nm
- Senzory: Tlakový senzor
- Váha: 3,4 kg
- Hlučnost: < 55 dB
Baterie Sport Drive, 504 Wh (36 V, 14 Ah)
a reálný dojezd
- Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
- Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
- Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
- Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
- Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
- Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
- Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
- Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
- Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
- Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
- Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
- Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
Informace o značce ROCK MACHINE
Česká značka z Kopřivnice ze skupiny Bike Fun International, s.r.o. Vášeň. Poslání. Chceš-li zapalovat, musíš hořet! Od prvního náčrtu tužkou, přes testování prototypu a vychytání chyb až po hotový produkt testovaný našimi inženýry v přísných podmínkách a na trailech námi a našimi ambasadory.
Rock Machine se rodí na trailu, a proto vám dává neuvěřitelné možnosti, jak si trail užít.
Potkáme se tam!