STORM E-Diamond 1 low step HR3 020 522 2023
BÍLÁ
Trekové/městské elektrokolo STORM E-Diamond 1 low step HR3 020 522 2023 má hliníkový rám v barvě BÍLÁ. Moderní vestavěná baterie BAFANG 14,5Ah/522 Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové/městské elektrokolo E-Diamond 1 low step HR3 020 522 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je bafang bc 02201.
Zadní motor Bafang 250W 45Nm bez tlakového senzoru pomáhá bez ohledu na sílu šlápnutí. Motor začne pomáhat jakmile se otočí pedálama. Je tam nepatrné zpoždění proti středovým motorům, které reagují ihned. Zadní motor je vhodný pro jezdce do 85kg, pro jízdu po rovině a do mírných kopců a vyhovuje lidem s hendikepem, kteří nemůžou z nějakého důvodu tlačit do pedálů oběma nohama stejně silně.
Trekové/městské elektrokolo STORM E-Diamond 1 low step HR3 020 522 2023 je vybaveno blatníky. Toto trekové/městské elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. STORM E-Diamond 1 low step HR3 020 522 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
STORM E-Diamond 1 low step HR3 020 522 2023 má kola 29 palců a pláště CST Platinum-e 28x2,15 reflex. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT-200 180/180mm a o tlumení se stará pružinová SR Suntoru NEX E25 C DS zdvih 63mm se zamykáním na korunce.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Trekové/městské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Zadní elektromotor Bafang 250W 45Nm
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu.
Zadní zapletený nábojový motor Bafang 250W je vybaven takzvanou sinusovou technologií řízení, která se vyznačuje velmi tichým chodem, efektivnějším využitím energie a tím pádem také vyšším dojezdem na jedno nabití.
Hlavní výhoda motoru spočívá v ideálním přenosu točivého momentu. Motor disponuje volnoběžkou, neklade tedy žádný odpor a je proto vhodný pro cyklisty, kteří chtějí jezdit často bez asistence motoru a pomoc motoru využívat jen občas například v kopci nebo protivětru.
Tento typ motoru je vybaven senzorem otáček, který vyhodnocuje signály šlapání. Jedná se o cenově dostupnější verzi bez torzního (tlakového) snímače. Díky tomu můžete mít občas pocit, že místo jízdy na kole vás kolo veze.
- Typ motoru: Nábojový (zadní kolo)
- Výkon: 250W
- Max. točivý moment: 45 Nm
- Senzory: Senzor otáček
- Váha: 3,3 kg
- Hlučnost: < 55 dB
- Označení: RM G020.250.D
LED display Bafang DP-C160
Jednoduchý LED displej zobrazuje funkce:
- volbu 5 režimů asistence
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- zobrazení aktuální rychlosti
- denní a noční režim (podsvícení displeje)
- ukazatel stavu nabití baterie
Baterie BAFANG 14,5Ah/522 Wh 36V Li-ion
a reálný dojezd
- Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
- Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
- Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
- Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
- Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
- Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
- Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
- Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
- Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
- Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
- Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
- Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
Informace o značce STORM
Polský výrobce kol a elektrokol STORM patří mezi TOP 5 značek v Polsku. Kola vyrábí od roku 2015 a v Polsku má velmi rozsáhlou síť prodejců. Široké portfolio na míru šitých kol zahrnuje horská, krosová, treková, městská, nízkonástupová a dětská kola a elektrokola. Při výrobě jsou použité moderní technologie vybavené kvalitními stroji a každé kolo je na výstupu pečlivě kontrolováno. Značka STORM u nás není zatím tak známá jako v Polsku, ale určitě má co nabídnout,...