STORM E-Diamond 7 low step MX3 510 720 2023
ČERNÁ
Trekové/městské elektrokolo STORM E-Diamond 7 low step MX3 510 720 2023 má hliníkový rám v barvě ČERNÁ. Moderní vestavěná baterie LG 20Ah/720 Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Trekové/městské elektrokolo E-Diamond 7 low step MX3 510 720 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je bafang chg c01 2a en.
Středový motor Bafang M510 95Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Trekové/městské elektrokolo STORM E-Diamond 7 low step MX3 510 720 2023 je vybaveno blatníky. Toto trekové/městské elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. STORM E-Diamond 7 low step MX3 510 720 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
STORM E-Diamond 7 low step MX3 510 720 2023 má kola 29 palců a pláště CST Platinum-e 28x2,15 reflex. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT-201 180/180mm a o tlumení se stará pružinová SR Suntoru NEX E25 C DS zdvih 63mm se zamykáním na korunce.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Trekové/městské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
- 17 (150-170cm - doporučená výška postavy) - je nyní skladem
Středový elektromotor Bafang M510 95Nm
Středový motor Bafang M510 je vylepšený M500 s nižší hmnotností (3.0 kg) při zachování vysokého výkonu 250W (max. 550W) a síle točivého momentu až 95 N.m vhodný především do MTB horských elektrokol a speed pedeleců, čemuž bezezbytku odpovídají jeho parametry.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Čím silněji jezdec tlačí do pedálů, tím větší pomoc motor vrací. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze, jako tomu často bývá u motorů v zadním kole.
Motor Bafang M510 se vyznačuje plynulým a tichým chodem, a to i při jízdě do kopce.
- Typ motoru: Středový
- Výkon: 250W (max 550W)
- Max. točivý moment: 95 Nm
- Senzory: Tlakový senzor
- Váha: 3,0 kg
- Hlučnost: < 55 dB
TFT LCD display Bafang DP-C010
Nový a inovativní displej DPC010 má velký vodoodpudivý displej (4,0” TFT). Uživatelé si mohou upravit parametry zobrazení výběrem mezi 6 různými režimy zobrazení a je dokonce předprogramován v němčině, angličtině, francouzštině, italštině, holandštině a češtině.
DPC010 má funkci vícenásobného upevnění, která drží displej pevně na místě s průměrem řídítek až 3,5 cm. Díky vysokému jasu a plně laminovanému designu je snadno viditelný za jakýchkoli podmínek denního světla a přitom je šetrný k očím. Displej automaticky přepíná mezi denním a nočním zobrazením pomocí lux-control.
Přehledný barevný TFT LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 5 režimů asistence
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
- denní a noční režim (podsvícení displeje)
- ukazatel stavu nabití baterie
Baterie LG 20Ah/720 Wh 36V Li-ion
a reálný dojezd
- Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kolo. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
- Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet kdykoliv, a to i po krátké jízdě.
- Životnost baterie se udává cca 1000 plných nabíjecích cyklů, tedy od 0 do 100%. Pokud dobíjíte pouze 20% jedná se o 0,2 cyklu. Pokud najedete například 50km na jedno nabití, baterie vydrží 50.000km!!!
- Baterie každý rok snižuje svojí kapacitu o cca 5-10%, podle toho jak dobře se o ní staráte a jak kvalitní články v ní jsou
- Doba nabíjení z 0 na 80% kapacity je cca 4-5 hodin (plné nabití obvykle do 6-10 hodin)
- Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost. Jednotka BMS hlídá jednotlivké články a v případě, že se nějaký chová nestandardně, tak baterii odstaví. Proto pozor na baterie, které BMS jednotku nemají,...
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
- Kapacita baterie a kvalita článků (značkové/neznačkové)
- Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip (odblokování rychlosti)
- Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
- Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a správně zvolená rychlost
- Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
- Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
Informace o značce STORM
Polský výrobce kol a elektrokol STORM patří mezi TOP 5 značek v Polsku. Kola vyrábí od roku 2015 a v Polsku má velmi rozsáhlou síť prodejců. Široké portfolio na míru šitých kol zahrnuje horská, krosová, treková, městská, nízkonástupová a dětská kola a elektrokola. Při výrobě jsou použité moderní technologie vybavené kvalitními stroji a každé kolo je na výstupu pečlivě kontrolováno. Značka STORM u nás není zatím tak známá jako v Polsku, ale určitě má co nabídnout,...