Trekové elektrokolo se sníženým rámem Rock Machine Crossride INT e450 Touring (2022) s nadupaným středovým motorem SPORT DRIVE o nominálním výkonu 250W (max 500W) 90Nm a baterií 14Ah/504Wh a osmirychlostní přehazovačkou microSHIFT 12-42z, lehkým hliníkovým sníženým rámem s kvalitními blatníky, výkonným předním a zadním světlem, nosičem, atraktivním sportovním designem v černé barvě, odpruženou vzduchovou zamykatelnou vidlicí RST Vivair E-15 TNL+ 80 mm a rozměrem kol 29" je díky kvalitnímu provedení (srovnatelné s horskými koly) připraveno i do náročnějšího terénu.
Kvalitní trekové elektrokolo Rock Machine Crossride INT e450 Touring (2022) se sníženým rámem pro snadnější nastupování v černé barvě s nadupaným středovým motorem SPORT DRIVE o nominálním výkonu 250W (max 500W) s kroutícím momentem 90Nm a integrovanou (snadno vyndávací) baterií Sport Drive 14Ah/504Wh je vhodné jak pro jízdu po silnici a cyklostezkách tak bez problému snese i horší terén jako polní a lesní cesty.
Trekové elektrokolo je nadstandardně vybaveno kvalitními blatníky, výkonnými světly napájenými z hlavní baterie, hliníkovým nosičem, stojánkem, zámkem zadního kola AXA a odpruženou sedlovkou.
Elektrokolo má sportovní design se sníženým rámem pro snadné nastupování. Kvalitou provedení je srovnatelné s odolnějšími horskými koly. Rám je pevný a nekroutí se ani pod těžším jezdcem. Motor je zasazen do rámu a zespoda je velmi dobře krytý právě hliníkovým rámem do kterého je motor vsazen. Na atraktivnosti přidává plně integrovaná baterie v rámu o kapacitě 14Ah/504Wh, kterou je možné snadno vyjmout v případě nutnosti nabíjet mimo elektrokolo. Součástí je rychlo nabíječka s nabíjecím proudem 4A. Nabití z 0 na 100% je za 4,5 hodiny!
Při jízdě oceníte odpruženou sedlovku, příjemné gripy na řidítkách, velmi silný zátah motoru s tlakovým (torzním) snímačem, který dávkuje sílu pomoci podle toho, jakou silou cyklista šlape do pedálů. Čím silněji šlápnete, tím více motor pomůže. Jízda je tak velmi přirozená a motor není téměř slyšet.
Vzduchem tlumená zamykatelná vidlice RST Vivair E-15 TNL se zdvihem 80mm je skvěle přizpůsobivá váze cyklistky. Stačí jednoduše upravit tlak vzduchu ve vidlici a plně přizpůsobit váze jezdce a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Hydraulické kotoučové brzdy zajistí bezpečnost, protože snadno zastaví kolo i z vysoké rychlosti.
Průměr kol 29" a hrubší vzorek pláště 29x1,75 zajistí snadné dosažení vysoké rychlosti na asfaltu a zároveň výbornou ovladatelnost a pocit jistoty v terénu.
Jízda na tomto elektrokole je až překvapivě příjemná a na kolo si velmi rychle zvyknete.
Toto elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho má obvykle v nabídce TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě.
Elektrokolo je k dispozici ve velikostech:
Středový motor Sport Drive MD250S (vyrábí DAPU) nabízí neskutečně tichý chod, vysokou účinnost a skvělé rozložení váhy. Maximální výkon jednotky je 500 W, zvládne tak strmé srázy, které budeš chtít stopro pokořit. Motor je plně integrován do rámu a tato integrace motor 100% chrání i ze spodní strany. Kde se ostatní výrobci spoléhají na plastové kryty - my máme hliníkový rám! Spolu s perfektní tuhostí rámu je středová jednotka skvělou volbou pro všechna dobrodružství, kterých se budeš chtít zúčastnit.
Středový motor SPORT DRIVE je díky svému výkonu 250W (max. 500W) a síle točivého momentu až 90 N.m využit především v segmentu horských elektrokol a speed pedeleců, čemuž bezezbytku odpovídají jeho parametry.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Čím silněji se šlápne do pedálů, tím větší pomoc motor vrátí.
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Česká značka z Kopřivnice ze skupiny Bike Fun International, s.r.o. Vášeň. Poslání. Chceš-li zapalovat, musíš hořet! Od prvního náčrtu tužkou, přes testování prototypu a vychytání chyb až po hotový produkt testovaný našimi inženýry v přísných podmínkách a na trailech námi a našimi ambasadory.
Rock Machine se rodí na trailu, a proto vám dává neuvěřitelné možnosti, jak si trail užít.
Potkáme se tam!
Výrobce | ROCK MACHINE |
---|---|
Modelový rok | 2022 |
Rám | AL6061 |
Motor | Středový SPORT DRIVE 90Nm |
Baterie | Sport Drive, 504 Wh (36 V, 14 Ah) |
Displej | LCD barevný display Sport Drive 4G |
Vidlice | Vzduchová zamykatelná RST Vivair E-15 TNL 80 mm |
Řidítka | š. 650 mm, ø 31,8 mm |
Představec | 31,8 mm, d. 65 mm, +15° |
Náboje | One1 Disc, 6 šroubů, 32 děr, pevná osa 15×110 mm |
Velikost kol | 29 |
Ráfky | WTB SX19, 32 děr - Sapim Galvanized Black |
Pláště | WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek |
Brzdy | Hydraulické Alhonga AHJ-OD07, kotouč 160/160 mm |
Převodník | Wheel Top ED2L, 42 zubů |
Přehazovačka | MicroSHIFT Acolyte Clutch dsgn. RDM5185M |
Řazení | MicroSHIFT Acolyte Express SLM7180R, 8 r. |
Řetěz | KMC e8 Sport |
Sedlovka | odpružená One1 Alloy, ø 30,9 mm, d. 350 mm |
Sedlo | WTB VOLT Sport |
Světla | Výkonné Přední a Zadní |
Stojánek | Ano |
Blatníky | Kvalitní hliníkové |
Nosič | Hliníkový |
Nosnost | 120kg |
Součást balení | Rychlo nabíječka 4A |